Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Büyük Yarak Hastasıyım
bende erzurum dayım istedigin kadar büyük yarak va
-----------
Tiyatro Bahane Liseli Şahane
selam ben gey ısteyorum
-----------
Kaynanamla
ben ikinizi de doyururum isterseniz arayın tanşalı
-----------

Sponsor Reklam

Bu etikete baglı hikaye yoktur. altta bulunan hikayeleri deneyiniz..

Bulgar sikishi sexs hikayesi


Bulgar sikishi

Hikaye Açıklaması Beyeni Sayısı
Arkadasimla
|selam arkadaslar benim bu hikayemde murat arkadasimla olan iliskimi anlatmak istiyorum benim murata olan askim uzun yalara dayaniyor muratin askinda
580
Abimin Karisi Yengem 1
Abimin Karısı Yengem -1 Merhaba.adım cengiz. Bu siteye girdiğimde karşılaştığım hikayeler karşısında şok oldum.biç böyle yalan mı olur kardeşim.resme
650
Mini Etekli Bayan Oturdu
Merhabalar ben haluk. 18 yaşındayım ve şimdi size başımdan geçen ilginç bir olayı anlatacağım... bir gün minibüste giderken yanıma mini etekli bir bay
974
Bu Siteyi Cok Seviyorum
Bu Siteyi Çok Seviyorum Selam arkadaşlar ben adanadan ertac . ben 178 boyunda geniş omuzlu bugday tenli hoş sayılacak bir gencim. bundan önce y
185
Orgazm Bayanlar Için
|merhaba...anlatacaklarım gerçektir...yıllardır iş yerindeki konumum nedeni ile masa başı çalışan biriyim ve yine yıllardır chat yaparım...gerek sohbe
859
Teyzemin Kızı
Teyzemin Kızı Daha küçük yaşlardan beri teyze kızı ile çeşitli oyunlar oynar o zaman bile cinselliği keşfetmeye çalışırdık. o zamandan beri teşhirc
0
Yeni Komşumuz
Selam ben esra bunu yazmak için çok düşündüm ama nasıl olsa isim vermedigim sürece beni kimsenin bilmeyeceni anladıgın an yazmaya karar verdim başımda
637
Dünsiktim Bradan Tanışmıştım
Slm herkeze bu site sayesinde tanıştım bi kızla ilişkimi anlatcam anlatıklarım tamamen gercek size ismi önemli deyil daha önce buraya hikaye yazdım ve
326
FistikTutkusu
(Fıstık)Tutku`su Gelinimiz olarak ailemize katıldığında 4 yaşındaymışım.Geleneksel aile yapısı hüküm sürdüğünden dedemler,biz ve yeni evlenen amcam a
926
19 Yaşındaki Yengem
Slm ben berkantben size basımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum.aslen ist de oturuyorum 29yaşındave yakın kotuma olarak çalışıyorum.gecen yaz tatil
951
606numarada Gozdeyle
606numarada gozdeyle Merhaba sizlere yaklasık 2hafta once yasadıgım bir olayı anlatacagim. Okul gezisi için İzmire gelmistik.Eskisehirden gece yo
243
Hiç Aklıma Gelmezdi
merhaba ben izmirde yaşıyorum evimiz müstakil olduğu için hırsızlara karşı korumuak için bir köpeğimiz vardı adı tango ve bir alman kurdu idi ve ben g
1283
Gülnur`u Becerem Dedi
Merhaba ben Emre. Hatay`da çok fazla arkadaşım var. Bunlardan en samimi olduklarım sönmez ve Ali. Ali bir gün ben Gülnur diye birini sikicem dedi. Sön
571
Kazadan Sonra
Merhaba adım Gökhan ankarada ikamet ediyorum.uzun yıllar yurt dışında çalıştım dansa merak sardığımdan bu yana o kadar çok birlikteliğim olduki. Disko
591
Bakire Duygu
Merhaba, bu siteyi uzun süredir takip ediyorum.Adım Kemal 17 yaşında esmer 1.87 boyunda kaslı vücudu olan bir gencim. Kızları çok kolay etkiler ve tav
1416
Kıskançlık
SLM BEN AZIZ ESIM NALAN IYI BIR SEKS HAYATIMIZ VARDI TAKI ANNEM ÖLUNCEYE KADAR EVIN TEK OGLUYUM IKI KIZ KARDESIM VAR BABAM YANLIZSLM BEN AZIZ ESIM NAL
585
Türbanlı Anneannem Ve Teyzem
Merhabalar. Ben afyondan melih. sizlere yengem ve anneannemle olan ilişkilerimi anlatacağım. Yazdıklarımın hepsi tamamen yaşanmış, gerçek olaylardır.
2444
Ucuyoruz
Ucuyoruz merhaba arkadaslar sıze anlatacagım hıkaye tamamı ıle gercektır. Ama bır daha maleesef hıc yasyamadım.olay unıversıtede gerceklesıyor yer ve
483
Halam
, annem ve benselam size bir anımı yazmak istedim 18 yaşındayım ve daha cinsel ilişkiye girmemiştim.yaşadıklarım haricinde yazlıga gittik annem ben ve
0
INaNaMaDıMMM
|ben özel bir şirkette çalışıyorum beraber çalıştığım sevgi hanım 38 yaşında ben 20 :) ben hep ona abla derdim birgün arşive gitmiştim ve arkamdan o d
224