Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Büyük Yarak Hastasıyım
bende erzurum dayım istedigin kadar büyük yarak va
-----------
Tiyatro Bahane Liseli Şahane
selam ben gey ısteyorum
-----------
Kaynanamla
ben ikinizi de doyururum isterseniz arayın tanşalı
-----------

Sponsor Reklam

Bu etikete baglı hikaye yoktur. altta bulunan hikayeleri deneyiniz..

DÜNYADAKİ FREE SEX SİTELERİ sexs hikayesi


DÜNYADAKİ FREE SEX SİTELERİ

Hikaye Açıklaması Beyeni Sayısı
Piç Matin
|merhaba arkadaşlar ben mustafa,günlerden birgün ben ve arkdaşım yoda giderken aramızda sikmek lafı çıktı ben sordum metine sen hiç kız siktinmi.? oda
562
Annemin Kalçası
selam size anneme olan ilgimin nasıl ilişkiye dönüştüğünüanlatıcam..annem 165 boyunda 73 kilo beyaz tenli 36 yaşında bir kadındır.erkenevlendiği için
280
Karım Ablam Ve Ben
Adım Mete. Doğalgaz taahhüt işleri yapıyorum. İş yerim iki katlı bir dükkan. Dükkanın alt katı depo üst katı ise Show Room olarak kullanıyordum. Eşim
421
Hacerle Sex
bende sızın gıbı bır okucuyum dıyeceklerıme ben şaşırdım sızdeşaşıırcaksınız neyse ben teyzemın kızı hacer yanı buna hastayım onda öyle bırmal varkı a
636
Unutulmaz Piknik Maceram
|Selam, ben 40lı yaşların henüz başında seksin doyumsuz güzelliklerini yaşamayı ve yaşatmayı çok seven birisiyim.Adım Murat, bu benim gerçek adım deği
142
KIZKARDEŞİMİN KIZLIĞI
 Annem ve babam misafirliğe gitmişti. Kız kardeşim küçük erkek kardeşim ve ben evde yalnız kalmıştık. Kız kardeşim koltukta oturuyordu, bende diz
1151
Arkadaşım Ve Kardeşim
slm ben 26 yaşında bir erkeğim önceden tiner çekerdim birarkadaşım vardı tineri çektim oda çekti sikişelimmi dedim yok dedi önce sen benisik dedim ama
716
Tırcı
Slm..adım serdar 41 yaşında 170 boy 85 kilo TIR şöförüyüm..anlatacağım olay fransa da başımdan geçti.Türkiye den fransa, Paris e yük götürüyordum.Pari
817
Alt Komşunun Kızı
ben mert 18 yaşındayım istanbul bağcılarda oturuyorum neyse hikayemegeçeyim lise son sınıf öğrencisi olduğum için ve ticaret lisesi okuduğum içinstaj
259
Konsolosluk Dönüşü
İsmim Hakan 27 yaşındayım İstanbulluyum.Hemen hikayeme geçmek istiyorum .Geçen temmuz ayı usa konsolosluğundan vize müracaatım olumsuz karşılanmış yık
160
SOgUK HAVADA SICAK DAKiKALAR
SOĞUK HAVADA SICAK DAKİKALAR Erzurumdan tüm hikaye severlere selam; Ogün hava çok soğuktu ve ben eve yürüyerek gidiyordum hafiften kar yağıyordu ca
290
Liseli Kız
Mrb bn ankaradan berkin 16 yaşındayım hikayeme geçiyorum ben orta okulu bitirip lise ye geçmiştim o gün sınıfa girerken balık etli 1.70 boylarında bir
350
Özel Ders
Selam ben halise,bir lise`de fizik öğretmeniyim,49 yaşındayım.evde yalnız olduğum zamanlarda bu siteye giriyorum. Aslında mutlu bir evliliğim ve yaşan
544
Annemi Bağırta Bağırta
selam size bir yıl önce yani 2004 de başımdan geçen olayı anlatayım.çocukları tatile gönderdim eşimle benimde işim fazla oldugundan gidemedim.babamda
1876
Hızlı Kovboy 1
Merhaba ben Mete 21 yaşında 1.74 boyunda, esmer, siyah dalgalı saçlı ,kalın dudaklı kaslı bir vücuda sahip kendini beğenmiş ,şımarık , esprili kısacas
623
karıma dildo aldım
karım 31 ben 35 yaşlarındayızkarım beyaztenli 110 80 100 ölçülerinde olup çok sexsidr.en sevdiğimde onun götü ve memeleridir. karıma süpriz yapayım de
1992
Bakir Liseli Oglan Nasil Bozulur
Bakir liseli oğlan nasıl bozulur Bu hikayemde size daha yeni gaysex yaşıyacak yakışıklı mı yakışıklı bir lise öğrencisinden bahsetmek istiyorum. Birk
571
Dortlu Seks
Dörtlü Seks Ben bir devlet dairesinde üst düzey görevlerden birinde çalisan 29 yasinda bir erkegim. Karim Lale ile 26 yasindayken evlendim ve çok mut
177
Komsumun Iniltileri Beni Bastan Cikarinca
Komşumun iniltileri beni baştan çıkarınca... Merhaba, Size daha önceden başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Mersine geldikten sonra yerleşt
477
kadin olusum
merhaba ben 14 yasinda ismim meltem anlatacagim hikaye ilk kadin olusmun hikayesi benim okul kiyafetlerim genelde acik genelde her gün mini giyinir
6488