Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Büyük Yarak Hastasıyım
bende erzurum dayım istedigin kadar büyük yarak va
-----------
Tiyatro Bahane Liseli Şahane
selam ben gey ısteyorum
-----------
Kaynanamla
ben ikinizi de doyururum isterseniz arayın tanşalı
-----------

Sponsor Reklam

Bu etikete baglı hikaye yoktur. altta bulunan hikayeleri deneyiniz..

Sikilmiş am göt sexs hikayesi


Sikilmiş am göt

Hikaye Açıklaması Beyeni Sayısı
Ankarada Sinemada ..!..
Ankarada sinemada arkadaşlar bu anlatacağım olay aynen yaşandı. Ben hem aktif hem pasik olmayı seven 45 yaşında sarışın tahsilli 178 boyunda ve 65 kg
875
Ebru Ile Okul Bahçesinde
Ebru ile Okul Bahçesinde Ben üniversite ikiye geçmiştim, ebru ise daha yeni 1. sınıfa kayıt olmuştu. ben ünüversitenin bulunduğu ilde oturduğum iç
784
Tum Gercekligimle Burdayim Seninim
Tüm gerçekliğimle burdayım, seninim... Kızlar selamlar, Ceren, 82`liyim, tipimede kısaca değinip -165.boy, 56 kg, sarışınım, yeşil gözlüyüm, detay ço
660
Komsumun Misafiri
merhaba ben 78 kilo. 176 boyunda 40 yasinda berlinde yanliz yasiyan bir beyim . bundan 1 ay önce aksam üstü saat 19-20 civariydi yeni tasindigim ev
1809
Gecenin Bi Vakti
|Artık abazalaığın son doruklarına gelmiştik ben ve emin. Pornolar bizi yatıştırmıyordu. Artık karı sikmeliydik 19 yaşına gelmiştik ve hala sikişmemiş
640
Ne Sikisti Ama
Ne sikisti ama slm biz dadasgangiz. almanyada yasiyoruz. bir cumartesi aksamiydi. arkadaslarala hep berarber bizim sehirdeki bi partye gitmisdik. b
170
Sinem Beni Delirtti
Sinem Beni Delirtti Bi gün sinemle ben (sinem çıktığım kız) sinemaya gittik ve içeri girdik ilk başlarda filme kendimizi kaptırmamıza rağmen ben sonr
178
Bornozlu Hala Kızı
Selam ben 18 yaşında 1. 82 Boyunda, yakışıklı sayılırım. Bir pazar günüydü. Halamlar izmirden bize gelmişlerdi ve ilk gün halamın kızı duş yapmak iste
1030
Müşterimin Karısı
slm ben 15 senedir inşaat malzemeleri satan bir firmada pazarlamacı olarak çalışmaktayım anlatacagım hikaye bundan 4 yıl kadar önce gerçekleşti istanb
605
Şehvetli
merhaba,ben kendimi bildim bileli erkeklere ilgi duyarım, Maçlara gider arkalarda kalabalığın içine girer dolgun kalçamı arkamdakilerin yarağına sürt
628
Ablacığım Ne Güzeldi
merhaba arkadaşlar ben 19 yaşında liseyi bitirmiş boştagezen birisiyim anlatacağımolay bir haftaönce başımdan gecti belki edepsiz olabilir ama memnun
1114
İlk Defa
slm sizlere bundan 5 yıl çnce baımdan geçen bir hikayeyi anlatacam.5 yıl önce bir yaz akşamıydı.üst komsumun oluyla birlikte çarsıda geziyorduk çarşıd
0
Komşu Kızı Esra
Merhaba ben 18 yaşanda bı gencım bın kamşunun kızı aslın da abla dedgım era abla kı cok guzel ama 2ay once boşanmış tı neyse konuya gırelım bı gun a
295
Final Sınavları
FİNAL SINAVLARI  Mrb ben mtnn size arkadaşımla armızda geçen bir olayı anlatacam.          &nb
533
Arzu Yengemin Ayakları
Ben istanbulda oturan 20 yaşında bir gencim komşumuz olan arzu yengenin ayakları beni uzun zamandır delirtiyordu ne zaman onu görsem ilk başta ayaklar
252
Kızım Ve Arkadaşı Sibel
Ben 40yaşında evli ve bir kızım var. Benim sexe ne kadar düşkün olduğumu aıilem bilir. Eşimin annesi rahatsızlanınca yanına yolladım,kızım selma ile 5
1582
Çıtır Kuzenim
Kuzenim buse henüz 18 yaşında olmasına rağmen vücudu mankenlere bile taş çıkartacak güzellikteydi. Birgün onu okuldan almaya gittim. Birde ne göreyim
172
Masaj Ve Seks
Eşim tatil için ailesinin yanına gitmişti. Ben de bir süre önce bir arkadaşımın adresini verdiği ve mutlaka gitmemi tavsiye ettiği bir masaj salonunun
580
Tesettürlü tuğba
Yaklaşık üç hafta önce başımdan geçen muhteşem anımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Chatte tanıştığım bir kızla gece saat 1 de msnde konuşuyorduk. Bana
2849
Tanımadığıma Verdim
Adım hakan 18 yaşındayım 2sene önce başımdan geçmiş olayı anlatmak istiyorum size . internette arkadaşlık bölümünde bir tane tanımadığım bir adamla ta
277