Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Büyük Yarak Hastasıyım
bende erzurum dayım istedigin kadar büyük yarak va
-----------
Tiyatro Bahane Liseli Şahane
selam ben gey ısteyorum
-----------
Kaynanamla
ben ikinizi de doyururum isterseniz arayın tanşalı
-----------

Sponsor Reklam

Bu etikete baglı hikaye yoktur. altta bulunan hikayeleri deneyiniz..

alman tıravesti porno sexs hikayesi


alman tıravesti porno

Hikaye Açıklaması Beyeni Sayısı
Okulun Son Zamanları
Okulun son aylarıydı.Haziran sıcağında devamsızlık nedeniyle okula gidip geliyordum.Sıra arkadaşım Mertte benimle beraber okuldaydı.Mertinde devamsızl
246
İnternet Arkadaşlığı
bundan uzun zaman önce değildi.arkadaşla internetten tanıştık.zaten internetmazim de 6 aydı. bu arada benim yaşım 39 normal boyda. çokta olmasa bir
530
Annem Spiral Taktırdı
Hepinize selamlar, Öncelikle size annemden bahsetmek istiyorum.Annemin adı Burçin, minyon tipli,orta boy dik göğüsleri ve parlak bir teni var.Babam yı
263
galiba ergen oldum
ben 14 yaşındayım.ismim dilara sınıfta 5 kişi bana çıkma teklif etti.ama hepsine hayır dedim.ama içimde hep evt demek geliyodu.sınıfta ismini vermicem
0
Acayip Hikaye
slm ozamanlar 18 yasındaydım daha siftahım bile yoktu hep birilerinibecermek istiyordum çok kötü azmıstım bir gün teyzemlerde yatmak zorundakalmıştım
409
Atölyedeki Elif Hanım
Benim hikayemde en az herkesinki kadar gerçek. Sıcak yaz günleriydi. imalathane sorumlusu olarak işe başladığım işyerindeki kendi büromda yalnız kalmı
628
Güzel Sekreter
Selam bu olay geçen sene nisan ayında geçekleşti ben 20 yasında başımdan geçti açık öğretim 1. sınıfta kalmıştım ve bir açık öğretim dershanesine kayı
933
Kocamı Ilk Aldatışım
Ismim nesrin.ben 1.70 boy balık etli bembeyaz teni olan iri göğüslü yumuşacık ve düzgün popoya sahip olan bi bayanım.10 yıllık evliyim ve 32 yaşındayı
944
Kocasını Görünce
Ben 29 yasında ,evli, uzun boylu, esmer bir gencim. Sizlere basımdan gecen gercek bir hikayeden söz edecegim. Ama isimleri saklayarak. İlk interneti k
727
Ah Derya
|slm ben mustafa sıze bu yaz basımdan gecen bı olayı anlatacagım bı hafta sonu kız arkadasım derya ıle bıze gıttık evde kımse yoktu tabı ben bunu fırs
256
SEVGİLİM VE BALDIZIM
HERKESE MERHABA MÜSADENİZLE BU HİKAYEMİDE SİZLERLE NPAYLAŞMAK İSTİYORUM.BUNDAN 3 GÜN ÖNCE SONARYA PİKNİK ALANINA GİTMİŞTİK BEN SEVGİLİM VE ABLASI ÇOK
706
Baldız Fena Dağıldı
Yenı evlendğimizde "baldız baldan tatllıdır" lafına gulup geçiyordum. Çünkü benim baldız 37 yaşında bekar ufak tefek minyon bir şeydi. ama bununla ber
268
Amcamin Kucuk Kiziinin Meraki
Amcamın Küçük Kızıının Merakı. Merhaba ben bu siteyi uzun zamandır takip ediyorum ve size yaşadığım bir olayı anlatcam Ben 18 yaşlarında sexin en ü
0
Yolculuk
Slm ben mehmet iki yil once basimdan gecen bir animi sizlerle paylasmak istiyorum. ben 1 85 boyunda uzun sacli bekar bir erkegim en samimi arkada
672
Canım Ablam
bu olay iki hafta önce başımdan geçti ablam 23 yaşında malı harika bir afettir iki hafta önce annemler haftasonu bir tanıdığımızın düğünü için adanaya
0
yengemin beni azdırışı
ben 19 yaşında lise ögrencisiyim yengem beni birgün evine çagırdı halı yıkamak için abimde iş icabı g.anteb deydi bende yengemin yanına gittim halılar
3714
AZGIN LİSELİ BAKİRE 3
Sonra ben serpili masadan kaldırıp tekrar kucağıma aldım ayağa kaltım duvara yasladım serpili kucağımdaydı, ellerini boynuma attı serpil beni öpüyordu
3126
14 Lolita
14 Lolita Adım Selin. Daha 14 yaşında, ince uzun boylu yeni ergenleşmeye başlayan bir kızdım. Okullar yaz tatilindeydi ve evdekiler tatile çıkmış
3288
Hatice Ve Sopa
Slm ben hakan 18 yaşındayım size komşum hatice ile aramızda geçenleli anlatıcam.hatice teyze 35 yaşında bi hatundu kocasıda subay bazen kocasının iki
690
Kocam Iş Seyahatine Çıktı
Kocam sık sık iş seyahatlerine çıktığından evde yalnız kalır, korkardım. Evimiz Levent`te bahçe içinde, büyük bir ev. Bir hırsız girse evin içinden se
0