Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Büyük Yarak Hastasıyım
bende erzurum dayım istedigin kadar büyük yarak va
-----------
Tiyatro Bahane Liseli Şahane
selam ben gey ısteyorum
-----------
Kaynanamla
ben ikinizi de doyururum isterseniz arayın tanşalı
-----------

Sponsor Reklam

Bu etikete baglı hikaye yoktur. altta bulunan hikayeleri deneyiniz..

anna baba oğul pornosu sexs hikayesi


anna baba oğul pornosu

Hikaye Açıklaması Beyeni Sayısı
Üvey Kardeşimi Otobüste
Merhabalar ben kerim başımdan geçen bir olayı paylaşmak istedim üvey kızkadeşimle uzun bir süre görüşmemiştik ben onu unutmaya başlamıştım ama uzun z
499
Dileği Sekreter Olarak Aldım
Bundan on onbir sene kadar önce idi. Meslek hayatıma atılalı daha bir, bir buçuk sene kadar olmuştu. İşlerimi takip etmek için büromdan ayrıldığımda g
269
tAYBQJKSB
336EEY http://www.QS3PE5ZGdxC9IoVKTAPT2DBYpPkMKqfz.comİsim : Mail : john@hotmail.com
0
Hayatimin En Guzel Kongresi
Hayatımın En Güzel Kongresi! O gün Lütfi Kırdar Kongre Sarayı’nda sıkıcı mı sıkıcı bir kongre beni bekliyordu. Ama öyle olmadı! Neden mi?Öğlene
536
Sevecen Ağabey
Selam ben ankaradan yazıyorum.Anlatacağım olay çok yeni meydana geldi.Kızkardeşim 18 yaşında boyu yaklaşık 1,70 olan güzel vücutlu tam bir afettir. Uz
828
Mahmut Beni Dolledi3
|Selam arkadaslar yine ben hollandadan selin:) sizlererin karsisina yep yeni yasadigim olayi anlatacagim. dun aksam esimle iliskiye girmek icin hazir
573
Rus Güzelini Ağlattım
Slm ıı gunler ben 17yasında yakısıklı denecek kdr gzl fızıgı ıyı bır gencım rusyaya gıdıp gelıorum ara sıra neyse konuya geceyım rusyada br gun gezerk
712
Beni Becerdi
Beni becerdi Ben 17 yaşında iri göğüslü çok güzel bir kızım. Annemle ve 11 yaşındaki kızkardeşimle birlikte yaşıyoruz. Babamdan bize kalan apartmanın
194
Teyze Kızı
Slm arkadaşlar basımdan gecen olay bundan 2 sene önce olmustu o zaman benım yasım 15 teyzemın kızı ise 12 yasında idi teyze kızını hep sıkmek isterdım
596
CleqQFYfkr
8LuLGE qwaywyprqpok, [url=http://uzilrtimkfkl.com/]uzilrtimkfkl[/url], [link=http://rxhmdtuvsujf.com/]rxhmdtuvsujf[/link], http://uqvogehnevox.com/İs
0
Selam Okumanızı Tavsiye Edrim
Benim başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum internete okey oynarken evli bi bayanla tanıştım bayan izmirde oturuyordu okeyde başlayan muhabet msn
586
Anneannemi İstiyorum
Merhaba, ben 18 yaşında bir gencim kendimi bildim bileli anneannemi arzulamışımdır. Çünkü belki tek torunu olduğumdan belki de başka bir sebepten bana
946
Piknikteydik Dayanamadık
Ben şu an 29 yaşımda 3 yıldır evli bir erkeğim,Adım Hüseyin . Bundan 12 yıl kadar öncesine kadar Antalya da oturuyordum. Şimdi Ankaradayım. O tarihler
521
Cılkın Bakire
Slm ben tuncay bu anlatacagım 3 ay önca yaşandı ben cok ziyaret edgim konşu kızı wardı adı aylin birgün onu banyo yapar ken gördüm bizim ewin camı onl
544
Ikimizide Istedi
Ikimizide istedi... merhaba ben talina yine bir hikayemi anlatacağım bu arada meyl adresim deyişti eskisinde sorun var bana daha önce yazanlar bunu d
612
18`lik Kardeşim Ve Ben...
18`lik Kardeşim ve Ben Merhabalar ben izmirden onur, 19 yaşındayım.ve benim 18 yaşında balık etli güzel lolita bir kardeşim var.adı yasemin önceler
1606
Karimin Donu Yaşar 3
DAHA EVVEL GENÇLİĞİMDE AZ BİŞİ YAŞERLA TANİŞTİMİ YAZMİŞTİM KARİM AYLİNDE SEKSİ İÇ ÇAMAŞİRLARİNİ TESADÜF ONDAN ALİYORMUŞ İLK ANİMİZDAN 4 AY GEÇMİŞTİ T
706
Inönülü 9k
Hersey bızım bır lmesıyle basladı kız esmer ve 17 yasındaydı kızı hep kesıyordum kız bunu daha sonra anlamaya basladı kız daha sonra benden hoslandı
232
Alt Komşum
Ben 17 yasındayım.alt komşunuz çok seksi ve ben onunu ismek isterdim.o banyo yabarken hep onu gözetler 31 çekerdim.o bize geldiğinde yarağım kalkardı
599
BALDIZ
 Merhabalar bu yaşanılan gerçek bir olaydır.Unutamayacağım bir şey oldu.Ben evli şu anda 29 yaşında biriyim  baldızım benden 5 yaş büyük oda
978