Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Büyük Yarak Hastasıyım
bende erzurum dayım istedigin kadar büyük yarak va
-----------
Tiyatro Bahane Liseli Şahane
selam ben gey ısteyorum
-----------
Kaynanamla
ben ikinizi de doyururum isterseniz arayın tanşalı
-----------

Sponsor Reklam

Bu etikete baglı hikaye yoktur. altta bulunan hikayeleri deneyiniz..

annesini siken 13 yaşındaki çocuk izle sexs hikayesi


annesini siken 13 yaşındaki çocuk izle

Hikaye Açıklaması Beyeni Sayısı
Yengemi Sikişim
Mrb ben bülent.lafı fazla uzatmadan meselye gireyim.benim bir yengem var taş gibidir.hep onu sikmenin hayalini ederdim.nese birgün yengemlere gitmişti
591
Teyzemin Kizini
Teyzemin Kizini Merhaba ben okan 19 yasinda yakisikli bir gencim, size basimdan gecen bir olaydan bahsetmek istiyorum. Benim 20 yasinda bir kuzenim v
221
Arkadaşımın Ablası1
Slm ben 18 yaşında bi erkeyim bi gün arkadaşıma gittim. temmuzun ortalarıydı arkadaşım ve ablası aynı evde kalıyolardı istanbula gelmişlerdi. arkadaşı
507
Abimin Sevgilisi
Selam ben 23 yaşında esmer bir bayanım... Babam başka bir kadınla evli olduğu için bende abimlerde kalmaya başlamıştım. Abim evli ve 2 çoçuk babası 40
714
bilge bakire değil
slm ben vermicem bu olay inanmayanlar olsada gerçektir 6 ay önce ygs.ye çalışıyoduk aynı dersanade bilge diye bi kız vardı seviyodum onu teklif etti k
1535
Amcam Beni Sikti
Amcam Beni Sikti Bir hafta sonu amcama film izlemeye gitmiştim.Hep kendimi ona siktirmek istemiştim ama o sadece hayellerimi süslemişti. Neyse
585
Ben Ve Teyzemin Kizi
Ben ve teyzemin kızı anlatıcagım hikaye gercektir bir gece su icmeye kalttım teyzemin kızı bizde kalıyordu salonda koltugun üstünde yatıyordu altında
488
Doğum Günü 1
Merhaba; Anlatacağım olay, zaman ve kişiler tamamen gerçek olup hiç bir abartma yoktur. Sizlere önce eşim ve kendim hakkında bilgi vermek istiyorum.B
546
Ben ve Aynam - 2
Aman tanrım sizlere çok teşekkür ederim. Bu kadar mail alacağımı bilmiyordum. Aklım karma karışık oldu. Ne yapacağımı şaşırdım. Hiç aklımın ucundan ge
601
Jale Hanım
Merhaba,25 yaşında genç bir eczacıyım.Eczanemde oturmuş bilgisayar başında reçete kaydı yapıyordum.İçeriye bir hasta girdi 40lı yaşlarda kumral etine
194
Muhteşem Manzara
|merhaba ben 19 yaşında 1.90 boyLarında biriyim Size orta okuldayken yaşadığım hikayeyi anlatıcam.O zaman daha yeni ergenliğe girmeye başlamıştım ve B
452
Teyze Kızı Aygül
teyzemin kızı henüz onsekizini doldurmuş tam bir çıtırdı onu görüncekendimden geçerdim. bir gün köyde uyudu sırada onu okşamaya başladım tam elimigece
314
Komsumun Iniltileri Beni Bastan Cikarinca
Komşumun iniltileri beni baştan çıkarınca... Merhaba, Size daha önceden başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Mersine geldikten sonra yerleşt
470
Yağmurda Sex Ayrı Oluyo
Yağmurda Sex Ayrı Oluyo selam ben yine cadı kübra ama önce biras size kendimi tanıtayım ben 21 yaşında kumral mavi gözlü vücudum cok güseldir 14 ya
757
Baldızımı Ilk Ben Yaptım
Bende bir itirafta bulunacağım ben şu anda 40 yaşındayım veAdanalıyım benimde 32 –33 yaşlarında bir baldızım var şu anda o da evli aslındabizim ilişk
1132
NERİMAN TEYZEM
 olayı sizlerle paylaşmak isterim.ben o zamanlar 18 yaşındaydım.teyzem ise 35 falan bu arada teyzemin adı neriman.teyzem 5 sene öncebosanmıstı ve
1079
AZMİN GÜCÜÜ
Yazın ılk gunlerıydı.aılem hafta sonu yazlıga gıtmıslerdı.bense evde yanlız muzık dınlıyordum.mahallemıze gecen hafta tasınan cok guzel bır hatun vard
501
Ablamla Plajda
Ben daha önce ablamı banyo yaparken siktiğimi anlatmıştım. Bu sefer ablamı yazın gittiğimiz yazlığimizda denizde siktim. Annemler acil bir işleri çıkt
1431
7 Yıl
7 YIL  Bılmedıgım halde yedı yıl once baslamıs bır hıkayenın yakın zamanda yasanmıs gercek ustu heyecanını sızlerle paylasımıdır bu satırlar...&
213
10 Yillik Hasret Bitti
10 yillik hasret bitti Ben tahir almanyada yasiyorum almanyaya ilk geldigim günde tanistigim arkadasim semih yillar sonra evlendi, aradan iki yil son
568