Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Büyük Yarak Hastasıyım
bende erzurum dayım istedigin kadar büyük yarak va
-----------
Tiyatro Bahane Liseli Şahane
selam ben gey ısteyorum
-----------
Kaynanamla
ben ikinizi de doyururum isterseniz arayın tanşalı
-----------

Sponsor Reklam

Bu etikete baglı hikaye yoktur. altta bulunan hikayeleri deneyiniz..

büyük penisle küçük amsikme pornoları sexs hikayesi


büyük penisle küçük amsikme pornoları

Hikaye Açıklaması Beyeni Sayısı
Inanilmaz Bir Andi
İnanılmaz Bir Andı.... Selam arkadaşlar...size başımdan geçen inanılmaz ve tamamen gerçek,yaşanmış bir anımı yazmak istiyorum...Bu yaz marmaristeydim
664
Beyaz Melek Karim Nasil Mutlu Oldu
Beyaz Melek Karım Nasıl Mutlu Oldu.. ben doktor eşim ise hemşire.doğu illerinden birinin köyünde görev yaparken yaşadığımız seks dolu günler oldu...b
437
Çok Güzel Oldu
lise yıllarındaydı 4 kişi takılırdık herzaman 2 oğlan arkadasımız ve biz 2kız takılırdık günlerden bi gun bizi eve cagırdılar biz tabii olaydan haber
522
Ah Annem Nesrin 3
|selam ben size annemle gecen sevişmelerimizi anlatmıştım.bu sefer cok farklı bir deneyim oldu ikimiz içinde aslında üçümüz içinde ;) birgün ben anne
226
Aysenura Bastigim Gun
Ayşenura bastığım gün bu yazdiğim tamamen doğrudur.ayşenurun doğumgünü vardi.benide çağırdı.zaten fırsat kolluyordum.bende tamam diyip evine gittim.g
193
Yengem Ile Seks Maceramız
Yengem ile Seks Maceramız Merhaba Anlatacağım olay yengemle başımdan geçenlerden ibarettir.Yaşım 28 ve evliyim.Yengemle Aynı apartmanda oturuyoruz,
796
Çigdemin Götü
Slm arkadaşlar ben ist den yazıyorum bizim bir akrabamızın kızı we benim sınıf arkadaşım çigdem le bir annesiyle bize geldiler annesiyle annem komşuya
571
Bakkal Ismail
Bakkal İsmail Eşim artık ikinci bir yarak için çıldırıyordu.Her sikişmemizden sonra bana orçun lütfen beni yine birilerine siktir diyordu.Bir alıştım
537
genç ilk deneyim sevişme porno
genç ilk deneyim sevişme pornoKomşuzun kızı nişanlıydı ama yaraksızlığa fazla dayanamıyordu bunu gözlerinden anlıyodum devamlı benim sikime bakıyodu b
1115
Bacaklarina Surtturdum
Bacaklarına sürttürdüm Bir akşam üstü Heykelden Çekirge dolmuşlarına bindim. Bu arada belirteyim dolmuş derken dolmuşlar Doğan arabalar. Ortaya denk
528
İÇİMDEKİ ILIKLIĞI HİSSEDİNCE AĞLADIM
MRB ARKADAŞLAR ADIM CEM YAŞIM 17 1.85 BOYUNDA 76KİLODA OLAN BİR PASİFİM VEDE ÇOK AZGINIM BİR GÜN ARKADAŞIMLA OKULUN TİYATROSUNDAN ÇIKTIK VE GEL SENLE
745
FLİGİRANGİ MACERALARI
Ben fligrangri. Daha önceki sinema, cafe ve otopark maceramı paylaştım sizlerle. Bu sefer sizlere asansörde her sabah karşılaştığım liseli kızın akıbe
519
Üç Koca Yarrak
Bizim yörenin kaplıcaları mehşurdur kaplıca sularından faydalanmak için bende gittim.Oraya vardığımda kalabalık olduğundan beklemek zorundaydım eşime
1194
Askerlik Anılarım 2
Yeniden herkese merhaba, ilk hikayem yayınlandıktan sonra sizlere diğer anılarımada anlatmak istiyorum. Ordu evinin garsonluk görevini yapan bayanlar
528
Sevgilim
Slm..kusura bakmayın ben bu sefer öyle seyler anlatmıyacağım?Ben bir gün hümmet ağa diye biriyle turuyordum o bana şöyle dedi birini seviyorsan onun g
162
gercek annem ve ben
selam yaliniz icimdekini anlatamak isdiyorum ben almanyadan yasim 37 su an ozamanlar 18 falandim evde yatiyordum gündüz vaktiydi annemde isden gelm
3733
Annemle Halı Yıkarken
Herkese slm ben 16 yaşındayım babam ben 3 yaşındayken ölmüş ve biz annemle beraber dedemlerin yanında yaşıyoruz dedemler yaylaya gittiği bir günde ann
421
Sinemada
Merhabalar ben murat. Ankarada üniversite de okurken arada bir porno film oynatan sinemalara takılırdım. Yine azdığım bir gün okul çıkışı sinemaya git
277
Hizmetçisi Oldum
Merhaba ben tolga bu olaya kadar sert ve asabi biriydim galiba yada kendimi öyle hissediyordum. anlatacağım olay ben askerden yeni geldiğimde oldu. Sü
517
Dayımın Kızı Mehtap
Bundan 6 ay önceydi.O zamanlar mehtabı sikeceğim diye aklımın ucumdan bile geçirmezdim taki onu gördüğüm andan itibarendi. Beni gördü sarıldı ve öpüş
851