Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Büyük Yarak Hastasıyım
bende erzurum dayım istedigin kadar büyük yarak va
-----------
Tiyatro Bahane Liseli Şahane
selam ben gey ısteyorum
-----------
Kaynanamla
ben ikinizi de doyururum isterseniz arayın tanşalı
-----------

Sponsor Reklam

Bu etikete baglı hikaye yoktur. altta bulunan hikayeleri deneyiniz..

büyük penisli zenci porn sexs hikayesi


büyük penisli zenci porn

Hikaye Açıklaması Beyeni Sayısı
Annemle Seyahat
selam size başımdan geçen tatlı bir anımı anlatacagım.karadenize halamın yanına gezmeye gidecektik geçen yaz yani 2004 un temmuzu.otobüslerde yer hiç
1882
Kuzenimi Siktim
Selam ben ece.yaklaşık 4 yıldır lezbiyeni.birçok ilşkim oldu ama kuzenim denizden başka kimse beni çıldırtamıyor.ona aşığım.ama onun bundan haberi yok
875
SiKiLDiM OH BE
SİKİLDİM OH BE Merhabalar ben Şanlıurfa`dan Gökhan,liseyi okuyorum 17 yaşında 179 boyunda 64 kiloda dıştan kumral vücudumda ise bembeyaz ağırlıklı bi
920
DONDURMA HOCAM
|BEDEN DERSİ BAŞKANIYDIM BEDEN ÖGRETMENİ İLE BEDEN ALETLERİNİN OLDUGU ODAYA GİRDİK HOCAM BİRDEN İÇİN O SEXSİ BADİSİNİ CIKARTI ARDINDAN SUTYENİNİ CIKAR
583
Kuzenim Aslı
Ben 18 yaşında liseyi bu sene bitirmiş bir gencim.ailem bir haftalığına Ankara dışına çıkacaktı. Bende bir hafta kafamı dinleyecektim. Yengem (dayımın
444
Halala Sex
Eniştem o sene yeni ingiltereye işi için gitmiş ti daha benim de halama ilgi duydugum yıllardı ö gün halamın ogullaruı ile beraber kalmıştık . halamın
168
TrbUzlNZHZxMiNvaEt
I'd like to open a business account generic wellbutrin sr problems Yukon and Nunavut in the compounding charge field. No regular dispensing fee can b
0
Güzel Annem
Bu güne kadar girdiğim bütün “Seks Hikayesi” sitelerinde öyle uçuk ve inandırıcılığı olmayan öykülere rastladım ki, öyküleri yazıp yollayanlarla, bu ö
0
Amca Oğluna Sikilmek
Selam millet,Herkese merhaba ben 19 yaşında erkeğim. Sizlere başımdan geçengerçek bir yaşantıyı anlatacağım. Bundan tam 1 yıl önceydi. O zamanlar 18ya
987
Büfecinin Karısı
|Benim adim serkan Yasim otuzdort. Bir araba tamirhanesi sahibiyim. Tamirhanemin icinde kendime ayirdigim bir burom var. Tamirhaneye yakin pogaca, tos
569
Eniştem Beni Uçurdu
Merhaba. Adım ebru. Bundan beş yıl önceydi. 17 Yaşında ergenliğe yeni adım atmıştım. Göğüslerim,kalçalarım yavaş yavaş belirmişti. Göğüslerim çok sert
597
Çiftler Için Yaratıldım
Merhaba ben Ankarada yaşıyorum size bir çiftle yaşadığım hikayemi yazmak istiyorum.bir yaz sezonuydu memleketim cide ye gitmiştim bir akşam 2 bira alı
691
Yengemin Külotlar
ıİlk olarak yengem çok dindar bir kadın onu kolay kolay çıplak ve ya frikikleri ni yakalamak çok zor... Ben 18 yaşındayken yingem bir banyonun seramik
924
SEXİ ABLAMI SİKİŞİM
 Ablam ve BenBen o sıralar 19 ablam ise 30 yaşında idi. Ablamlara gitmiştim izmire bir hafta kalacaktım. Ablam 5 yıllık evli bir kadındı. Genç kı
1280
Bir Tasta Iki Kus
Bir tasta iki kus Ben murat32 yasinda 1. 85 Boyunda 72 kg oldukca yakisikli ve iyi bakimli bir beyim. Benim hikayem internette sana baslayip dunyada
192
Asker Dönüşü Yengemle
Merhaba arkadaşlar bu anlatacağım olay tamamen gerçektir... Benim Adim Selim Ankara da yaşıyorum 25 yaşındayım ve galericiyim.. 25 senedir ankarada ya
723
KIZKARDEŞLER AYŞE ve JALE
Merhaba arkadaşlar ben Okan umarım hatırlamışsınızdır beni Başımdan geçen çılgın ve bir o kadarda kışkırtıcı anılarımı sizlerle paylaşmaya devam ediyo
2120
Balık Etli Türbanlı
Slm arkadaşlar ben istanbuldan yazıyorum 27 yasındayım özel bir şirkette çalışıyorum. Benim yasadıgım olay tamamen gercek ve özeldir.Ben abimlerin yan
194
Yengeminamı
Ben istanbulda ist oturan 23yaşında biriyim uzatmadan konuya giriyim birgün iş çıkışı eve geldiğimde kendi evim değil tabi annemler köyde olduğu için
356
Bana Oldukça Sıcak Davrandı
Günlerden bir gün işyerindeki bir arkadaşıma çiçek almak için oraya gitmek zorunda kalmıştım. . Hangi çiçeği alacağıma bir türlü karar veremiyordum. B
213