Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Büyük Yarak Hastasıyım
bende erzurum dayım istedigin kadar büyük yarak va
-----------
Tiyatro Bahane Liseli Şahane
selam ben gey ısteyorum
-----------
Kaynanamla
ben ikinizi de doyururum isterseniz arayın tanşalı
-----------

Sponsor Reklam

Bu etikete baglı hikaye yoktur. altta bulunan hikayeleri deneyiniz..

eve gelen hırsız kadına tecavüz videosu sexs hikayesi


eve gelen hırsız kadına tecavüz videosu

Hikaye Açıklaması Beyeni Sayısı
Kadınlığı Komşumuzda Tattım-1
|bende kendimle ilgili bir anımı anlatayım sizlere... şuan 29 yaşındayım, daha 15- 16 yaşlarında evde yalnız kaldığımda ablamın seksi iç çamaşırlarını
621
Hayatımda Görmediğim Yarağı Ağzıma Aldım
Slm ben 18 yaşında bir kızım elazığda oturuyom birgün okulda tenefüse çıktık ozamanlar sevgilim vardı ama çok yakışıklıydı ama canım çok istiyodu zate
674
Gülşahın Vucudu
Slm millet ben 17 yaşında bir delikanlıyım 8. sınıfta bi kız wardı gülşah diye ben we bi kankim bi gün bu kızı en arka sırada dersde sııkıştırdık ben
239
8 Aylık Evli Bakire
Ben bu siteye 3 aydır giriyorum ve severek okuyorum . aynı zamanda bu sitenin tutkunu oldum. kendim karadeniz dölgesinde yaşıyorum. burada ( kadının
843
İş Arkadaşı
Evli ve bir cocugum var. Bundan bir kaç sene önce is yerimize yeni bir bayan geldi. Kisa boylu ama vucut tamdi. Ilk basta normal selamlasir konusurduk
623
Minibüste Delirdim
|merhaba ahikaye okurları ben bundan 1 hafta önce başımdan geçen olayı anlatıcam... Ben 23 yaşında 1 senelik evliyim. Akşam işten çıkmış eve gitmek iç
590
Şeyda Ile Ilk Kez
Seyda benim kücük kardesim ben 25 o 18 yasinda bir gün onu benimbilgisayarimda bu sayifalari okurken yakaladim. ama utanmamasi icin bellietmedim. Ben
349
Çok Güzel Oldu
lise yıllarındaydı 4 kişi takılırdık herzaman 2 oğlan arkadasımız ve biz 2kız takılırdık günlerden bi gun bizi eve cagırdılar biz tabii olaydan haber
552
Ölümlü Sex
|selam arkadaşlar ben osman şu an size başımdan geçen olayı anlatacam yıl 2004 ay haziran günlerden pazar günü ben her zaman deniz kenarında yanlız do
213
SEVGİLİM VE ANNESİ
HERKESE MERHABA,BEN AKIN 24 YAŞINDA OLDUKÇA YAKIŞIKLI VE ÇOK ÇEKİCİYİM. İZNİNİZLE BENDE HİKAYEMİ SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM SEVGİLİM MELTEMLERE HER
371
Süper
|slm merhaba ben halil 170 boyuda yakısklı 56 kıloyum size basımda gecen hikayeyi anlatlam istiyorum biz bu yaz cannakkale villamizda tatıldeydık n
560
ablamın hatası uyku ilacı kullanması
slm ben askerdeken ablam yanıma geldi ben evcil iznine çıkmıştım kendi devremde izine çıkmıştı onunda abisi geldinden aynı otelde yan yana oda
4621
Kızlığımı Da Alıp Gitti
Merhabalar. benim adım deniz. şu an 21 yaşındayım ama anlatacağım hikayenin yaşandığı zamanlar 17 yaşındaydım. lise ikiye gidiyordum. o zamanlar orta
715
Benim Sexim Cagatayin Pornosu Lise Super Ya
benim sexim çağatayın pornosu lise süper ya...! ben yunus batmandan yolluyorumsize ilk sex hikayemi anlatayım lisemizde pek yakışıklı olduğum söylene
1531
Samsunlu Reyhan
Merhabalar ben bursadan gangster Benim olayım geçen sene yazın yaşandı.Benim Reyhan diye bir kız arkadaşım wardı onunla her fırsatta alkol alır we öpü
651
MOTELCİ MUSTAFA AMCA
| aile çevremizin tutucu olması nedeniyle ev ve iş çevresinde yarı kapalı ve muhafazakar olmak zorundayız.Ama aklım eşimi hep dekolte ve sexi gör
625
Sınıftaki Bakire
Slm sayın okucular ben samet 17 yasındayım 1.75 boyunda 55 kilodayım herzamn olduğu gıbı sabh kaltım kavhaltımı yaptıktan sonra okula gıdıyodum yolda
482
Hocam
Bizim lisedeyken bir piskoloji hocamız vardı bu hocanın memeleri adeta füze gibiydi ben piskoloji derslerini sabırsıklıkla bekliyordum o jocayı görünc
578
Otel Odasina Dikiz
Otel Odasına Dikiz Merhaba herkese. Ben bir tatil beldesinde 4 yıldızlı otel de üst düzey idareci olarak çalışmaktayım. Geçen kış sezonunda otel kapa
542
Astsubay In Liseli Kizi
Astsubay ın Liseli Kızı Merhaba ben 17yaşındayım ben bir sene önce basımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum ben diyarbakırda lise öğrencisiyim ben
941