Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Büyük Yarak Hastasıyım
bende erzurum dayım istedigin kadar büyük yarak va
-----------
Tiyatro Bahane Liseli Şahane
selam ben gey ısteyorum
-----------
Kaynanamla
ben ikinizi de doyururum isterseniz arayın tanşalı
-----------

Sponsor Reklam

Bu etikete baglı hikaye yoktur. altta bulunan hikayeleri deneyiniz..

gercek rahhibe porno seks sexs hikayesi


gercek rahhibe porno seks

Hikaye Açıklaması Beyeni Sayısı
Kelebekler Vadisinde Sex - 2
Otuz yaşına yaklaşmama rağmen romantizmim ve hep gerçek aşkı aramamsebebiyle hiç tecrübem olmadı. Ayrıldığım nişanlımla kısa birkaç yakınlaşmahariç ka
276
Kadın Oldum-1
|daha önce size anlattığım gibi kadınlığı tattıktan sonra artık iyice kadın gibi yaşamak istiyordum.. ve bir gece evde kimse yokken bir güzel süslendi
144
GÜLER VE BEN
Ben 44 yaşında, 1.70 boyunda,  erkeğim. Güzel bir ağustos pazarıydı. Hava gerçekten çok sıcaktı. Balkonda oturuyordum. Sıkıntıdan çevremi izlerke
260
Koca Götlü Annem
Benim anlem le sevişmelerim bundan iki yıl önce başladı kış vaktı olması lazım dogal gazda bı sorun vardı vebabamda akra ba ziyareti için şehir dışınd
485
Sokakta
|bır gun yolda yuruyordm canım cok sıkkındı.daha once hıc sex yapmamıstım yanı mıllıy degıldm ama en kısa zamanda mıllı olmak ıstıyodum.yolda yurumeye
303
Bursada Bir Liseli
Slm lar fantazi seven arkadaşlar ben bursadan murat 2 sene önce başımdan geçen bir olayı anlatacağım bursada cep telefon işi ile uğraşıyorum günlerde
410
İlk Kez Ustamla Oldu
Yaşım 35 Sizlere başımdan gecen bir anımı yazmak istiyorum. Bir pazar günü Yazlıkta bazı tamiratlar için usta götürmüştüm. Usta işine başlamış bende v
465
Ofisimde
Cuma sabahı ofise geldiğimde yine onu, Ebruyu, masasında makyaj yaparken gördüm. Ve yine çok baştan çıkarıcı giyinmişti. Dar bir bluz ve mini sayılabi
226
Ilkti Ama Son Olmadı
Ben 17 yaşında 171 boyunda bir gencim geçen sene yazın başımdan geçen olayısizle paylaşmak istiyorum.Bizim karşımızda fatmaadında bi kadın oturuyo.yaş
208
Çamur...
|slm ben 18 yaşındayım adım onur heme konuya gireyim ben olay antalya da geçti biz mirayla ikimiz yaz tatili için bi karavan kiraladık ve 15 günlük
249
Kaynanamin Kulodu
Kaynanamın külodu eşimle 10 yıllık evliyim .Eşimin ailesinin evine ne zaman gitsem bende ki seks duygularımın arttığını keşfettim. ve kaynanamgide ka
183
Komsu Kızı
Slm sex kurbanları neyse ben hikayeme geçeyım bundan 1 hafta önce komsumuzun kızı bize gelmıstı ilk once ben dilege benımle guressene dedım ustune atl
224
Makbulenin Taze Amcığı
|slm ben gaziantepten mehmet bu anlatacağım olay tamamıyla gerçektir.bizim mahalleye makbule adında bir fıstık taşınmıştı.ben bunu ilk gördüğümden iti
254
Anemi Ralpi Ralpin Anesini
Anemi Ralpi Ralpin Anesini Ben ist den can 181 90 sarışın yakışıklı biiyim size burda tanıştıgım bir arkadaş annesi ben ve ennemin hikayesini anlata
241
Evli1
Evli-1 değerli arkadaslar ilk başta hepinize kucak dolusu selam ve sevgiler diyorum.Ben ıstanbulda oturuyorum burda anlatacaklarım net aracalığıyla g
347
erzincanda kahvecının karısı
benim adım elektrikci34 bundan 4 sene onceydı işim geregi süreklı iş gezilerine cıkarım önce kendimi tanıtayım ben 176 boyunda sarısın yesıl gozlu su
762
AEOCevCihMBbGuvp
comment5, casino online sverige, [url="http://num1sverigeonlinecasino.eu/"]casino online sverige[/url], 314150, İsim : Mail : kzbpjytr@ifpxrypt.com
0
Orospu Oldum
Neyse bir gün okuldan gelmiştim aksilik bu ya anahtarı unutmuşum...aşa kataki komşulara gitmiştir dedim annem heralde neyse kapıyı çaldım esin teyzeni
264
KOCAMI ALDATIsIM 2
KOCAMI ALDATIŞIM 2 Dudaklarımı öyle şehvetli öpüyordiki hiç bir kadının buna dayanabileceğini sanmıyorum kendimi bıraktım onunkollarına yavaş yavaş a
293
Hocam Ve Ben
Merhaba ben lise son sınıf öğrencisiyim okulda çok hoşlandığım bir öğretmen vardı yeni tayin olmuştu genç ve yakışıklı birisiydi onun derslerinde
417