Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Büyük Yarak Hastasıyım
bende erzurum dayım istedigin kadar büyük yarak va
-----------
Tiyatro Bahane Liseli Şahane
selam ben gey ısteyorum
-----------
Kaynanamla
ben ikinizi de doyururum isterseniz arayın tanşalı
-----------

Sponsor Reklam

Bu etikete baglı hikaye yoktur. altta bulunan hikayeleri deneyiniz..

götten siken sikene sexs hikayesi


götten siken sikene

Hikaye Açıklaması Beyeni Sayısı
Esimle FS
Esimle FS Olay tarihi 20/03/2003 ve kesinlikle gercektir isimler haric! Once kendimizi tanitayim, bizler avrupa`da yasiyoruz, ben 23 adim ender 175 b
539
19 Yaşındaki Yengem
Slm ben berkantben size basımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum.aslen ist de oturuyorum 29yaşındave yakın kotuma olarak çalışıyorum.gecen yaz tatil
940
Kuzenim
ben tolga daha önce i nasıl sikitimi anlatmıştım.kaldımız yerdenden devam ediyim o gece annemler geldikten sonra akşam yemeyi yedik bana göz kırpıyo
0
Otobusten Eve
Otobüsten Eve Ben isim geregi sik sik marmaris ve izmir arasi yolculuk etmekteyim. her gidis ve dönüsümde çesitli insanlarla dostluklar kurarim.
621
Komşu Kızı Karım Oldu
merhaba sevgili dostlar.ben hep okuyorum bu kezde bir anımı yazayımistedim.karşı komşumuzun 21 yaşında çok tatlı bir kızı var.birgün karımve çocuklarm
651
Amın İyisi Kötüsü Olmaz
Size daha ensest bölümünde yazmıştım. Adım Koray ve istanbulda oturuyorum anlattığım hikayeler tamamen gerçek sadece isimler farklı ama şimdi isimde g
610
Ne Ekersen Onu Bicersin
Ne ekersen onu biçersin Bu olayı birkaç ay önce yaşadım. İş için İstanbul da dolaşıp bağlantılar yapıyorduk. İzmir’e gitmemiz gerekiyordu. Hava a
254
Ufff BeTeyzemin Amcigi DapdaraciktiPart 1
Üfff Be.Teyzemin Amcığı Dapdaracıktı.Part 1 merhaba.ben 25 yaşında bir gencim.başımdan geçen olayZevce da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.`,
568
Asla Birakamadim
Asla bırakamadım selam ben ankaradan ilk kez yazıyorum bundan uzun yıllar once teyzemle beraber 15 yasında beraber olmustum daha sonra sürekli kadınl
560
Ilk Aşkm
Ben istanbulda yaşıyorum 17 yaşındayım.daha önce hiç ilişkiye girmemiştim taki arkadaşımın yengesiyle başbaşa kalana kadar. bir gün arkadaşıma oturma
601
cok etkılenıyordum
slm ben ilknur ilk defa yazıyorum ve yazmak bunu okuyan kızları dusunmekde cok etkılıyor ben bılmıyorum burdakılerın cogu palavra geldı bana ama benım
5302
Babası ve Arkadaşları
Babam Hasan, beni çıplak şekilde görmekten çok hoşlanır aynı şekilde bende evde çıplak dolaşmaktan çok hoşlanırım. İki hafta kadar önce bana dört arka
773
Komsu Kızı Sevgii
Komşu kızı sevgıl ılk asakımve ılk sex hayatımın baslangıcı ben 14 yasında oda 14 yasında dı beızım ewlerımız koyde yanyanadır hala yan yana mam o
722
Hala Bulamadım
|merhaba arkadaşlar adım erol ben başımdan geçen bi olayı kısaca size aktarıcam bi gün internette chat leşirken bi kızla sanal sex yapmaya başladık kı
698
Necla Ile Ofite Unutulmaz Seks
Necla ile Ofite Unutulmaz Seks Başımdan yaklaşık 1 ay önce Bursa`da geçen bu inanılmaz hikayemi size anlatmak istiyorum. Kendime ait bir işyerim
444
AMCA KIZI
 merhaba ben 22 yaşında biriyim anlatacağım hikaye tamamen gerçektirçocukluğumdan beri aynı mahallede yaşadığım emine ile aramız çok iyi her sefe
740
Uyuttum ve Siktim
Bankada birlikte çalıştığımız Necla adında bir bayan arkadaşım vardı, Necla 27 yaşında benden 3 yaş küçük, 3 yıl evli kaldıktan sonra eşinden ayrılmış
1066
Referansı Iyiydi
Kısaca kendimden bahsederek başlamak istiyorum.27 yaşındayım ve ülkenin önde gelen şirketlerinden birisinde insan kaynakları sorumlusu olarak çalışmak
529
Karımın Bana Ikramı
Ben murat 45 karım seda 40 yaşında her konuda çok iyi anlaşan doyumsuz seks yaşayan seksin her türlüsünü deneyen açık fikirli kültürlü maddi anlamdad
933
Kimin Eli Kimin Cebinde
Hacettepe ekonomi bölümü mezunuyum. teorik bilgim yanında pratiğimi geliştirmek üzere bir yem. mali .müş firmasında yaklaşık bir yıldır çalışıyorum. y
604