Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Büyük Yarak Hastasıyım
bende erzurum dayım istedigin kadar büyük yarak va
-----------
Tiyatro Bahane Liseli Şahane
selam ben gey ısteyorum
-----------
Kaynanamla
ben ikinizi de doyururum isterseniz arayın tanşalı
-----------

Sponsor Reklam

Bu etikete baglı hikaye yoktur. altta bulunan hikayeleri deneyiniz..

götten veren lolitalar sexs hikayesi


götten veren lolitalar

Hikaye Açıklaması Beyeni Sayısı
Abime Sikildim Ohhh
Ben 18 yaşında güzel bir kızım bunları anlatmama gerek olmadığını düşünerek konuya girmek istiyorum . anaeyse günlerden birgün evde yanlız kalmıştım v
638
BOŞANAN HALAM
meraba.ben muğladan ahmet.Hikaye sitesini dolaştığımda gerçekten de kendimi kaptırıyom ve doğru tuvalete gidiyorum ve halamı düşünüyorum sebebi ise on
627
Annesinden Canı Çekti
herkese mrblar.ben izmirden kıvanç.19 yasındayım.bu sene okul bittiktenve sınav gectikten sonra çalışmaya karar verdim.babamın arkadası olan eyüpamcan
451
uucRQeQF
FUAiPJ cvjfnvnxbnbj, [url=http://kqssxomrpynq.com/]kqssxomrpynq[/url], [link=http://vlvdffeagzud.com/]vlvdffeagzud[/link], http://bazyfzhnefzc.com/İs
0
Kara Delik
Kara Delik Nisan`ın ilk günüydü benimde canım çok sıkılıyordu. Büromun kapısı birden aralandı. İçeriye iki tane pazarlamacı bayan girdi biri sarışın
111
O BİR AFETTİ
bu satırları yazmadan yaklaşık 5 saat önce apartman komşumuzun kızı handanla birlikte kira olan evimde nasıl sikiştiğimi anlatayım   &n
158
Harika Bir Geceydi
Harika bir geceydi tekrardan herkeze merhaba başlamışken devam etmek istedim ve 2sene önce başımdan geçen bir olayı da paylaşmak istedim umarım beyen
140
dztMFdLvegEj
RgZSVf kymexfodzjkx, [url=http://oubrvkwplrdl.com/]oubrvkwplrdl[/url], [link=http://evptqooahure.com/]evptqooahure[/link], http://lmecslxcdzys.com/İs
0
Delice Becerdiler
42 yaşında, 163 cm boyunda 67 kg dul bir bayanım. Kocamla bundan 10 sene önce bazı parasal problemler yüzünden ayrıldık. Şu anda tek başıma yaşıyorum.
277
Teyzemi Gözüme Kestirdim
Sitenizi hemen hemen bir kaç aydır takip ediyorum ve özellikle ensest kategorisi çok ilgimi çekiyor. Neyse lafı fazla uzatmadan hikayeme geçeyim: bu y
462
Hatice Ve Sopa
Slm ben hakan 18 yaşındayım size komşum hatice ile aramızda geçenleli anlatıcam.hatice teyze 35 yaşında bi hatundu kocasıda subay bazen kocasının iki
359
45 Yaşındayım Ve Dulum
Ben Melisa uzun 45 yaşındayım dulum istanbulda yaşıyorum.maddi sorunum yok evliliğim çok kötü geçtiği için erkeklerden nefret ettim kocam kıllı kabasa
669
9 Yaşındaydım
Henüz daha o zamanlar 9 yaşındaydım annem babam trafik kazasında ölmüş dul teyzemin yanında kalmaya başlamıştım teyzemde 12 yıldır duldu ailemin acısı
413
ANIL HOCAMBUSRA Ve OZLEMLE Sexe Devam
ANIL HOCAM,BUSRA ve OZLEMLE sexe devam... Uzun bir aradan sonra merhaba sexhikayesi okuyucuları... Uzatmadan anıl hocam,burcu veZevce da kaç tane
265
Çılgın Bakire
merhaba ben 22 yasında barmenlık yapan bır gencın bır gun arabam arızalıoldugu ıcın ototbuse bınmek zorunda kaldım topkapıdan besıktasa gıtmek ıcınoto
290
Ormanda Yengemle
Ben Almanyada yasayan 21 yasinda bir cita gibi gencim size yengemle basimdan gecen bir olayi anlatacam Bundan 4 AY önce amcam Türkiyeye uzun bir tatil
735
Teyzemin Kızı Didemi Bağırta Bağırta
Slm ben istanbuldan 1.80 boyunda mavi gözlü yakışıklı bir delikanlıyım.teyzemin kızından çok haşlanırım. 15 yaşımdayken bize geldiğinde hep frikik ver
689
İlk Kez Becerdim
Telefonda chat yaparken tnaıştım 23 yaşında esmer Alanyada yaşayan bir süper vucutlu biriydi. randovulaştık ve buluştuk tanıştık çok sexi idi konuşurk
340
ANILARIM2
Beni hatırlıyacaksınız ilk hikayem yayınlanmıştı 180 boyunda 65 kilo siyah saçlı beyaz tenli mavi gözlü 100lük göğüslere 95lik popoya sahip bir bayanı
388
Karım Ve Ben Klüpte
Merhaba, ismim Kenan ve 26 yasindayim. Esimin ismi Arzu ve 3 yildir evliyiz. Esim 178 boyunda,esmer bi affet! Mükemmel bacaklari ve harika dudaklari v
242