Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Büyük Yarak Hastasıyım
bende erzurum dayım istedigin kadar büyük yarak va
-----------
Tiyatro Bahane Liseli Şahane
selam ben gey ısteyorum
-----------
Kaynanamla
ben ikinizi de doyururum isterseniz arayın tanşalı
-----------

Sponsor Reklam

Bu etikete baglı hikaye yoktur. altta bulunan hikayeleri deneyiniz..

küçük çocukları ağlatarak bozma izle sexs hikayesi


küçük çocukları ağlatarak bozma izle

Hikaye Açıklaması Beyeni Sayısı
Köpeklerle
İster inanın ister inanmayın size anlatacağım bu olayı her hatırladığımda daha fazla azıyorum. Bir pazar günü idi saat sabahın 6`sı idi uykum yoktu ve
7346
Koylu Kizi Esim
Köylü Kızı Eşim Komşumuz Nilgün ile eşim çok iyi arkadaş olmuştu. Ama eşim Adapazardan gelen yarı köylü kızı, Nilgün ise İstanbul zillisi idi. Nilgün
214
İlk Kez Erkek Kardesime Sikdirdim
Slm. ben 19 yasindayim bu yazmis oldugun tamamiyle gercektir. ben bir yil oldu evleneli .esim 20 yasinda haziranda askere gitdi. istanbulda oturuyor
2154
ÜNİVERSİTEDE BAŞLANGIÇ
selam ben üniversiteli... üniversiteyi kazandığım ilk yıl yani 3 yıl önce ilk zamanlar okula gitmedim okulun üçüncü günü akşamı yurtta kaldığım oda ar
583
Hersey O Bacaklarını Gormem ıle Basladı
|merhaba ben bı gun ınternette arka masada oturuyordum.yarım saat falan porno sıtelerde gezdım ve kapıdan bı tane lkıselı kız geldı.zayıf ve cıtı pıtı
171
25lik Zenci
|18 yaşında alanyaya gittim yüzdükten sonra güneş yağı sürüyodum yanımda zenci işaret etti sürmek için sırtımı yağlarken çok hoşuma gitti belime indi
407
İlk Milli Olmamdı
Ben 18 yaşında genç bir delikanlıydım. bir gün işyerime gittiğimde arkadaşım gülten masasında oturuyordu ve ben onu sikmek istiyordum.sonra ben kapıd
298
Pembelim
Merhaba hikaye dostları size başımdan geçen olayı anlatacağım.işyerimizde bir bayan vardı 35 yaşlarında hep penbe giyinir bende mest olurdum.ona karşı
499
Benim Adım Arzu
Mehabalar ben arzu 1974 kırıkkale doğumluyum evliyim size başımdan geçen seks hikayelerimi anlatacağım eşimden başka beni ilk olarak kayın biladerim s
631
krJmDcKOf
Apparently my little comic china was impressed by Squanto's good deeds that helped., are online casinos rigged, [url="http://onlinecasinoaustraliazone
0
AH TANRIM NE GÜZELDİ
|SLM ARKADAŞLAR BEN 17 YAŞINDAYIM SİZE Bİ KISA HİKAYEMİ ANLATMAK İSTİYORUM BENİM Bİ AMCAMIN KIZI VARDI ADI DİLEK ONLA SEX YAPMAYA ÇOK KÜCÜK YAŞTA BAŞL
585
Unutamadigim Bir Gece
Unutamadığım bir gece merhabalar..benim başımdan geçen bu olay tamamen gerçektir..98 yılında ankara da öğrenciyken internetle daha yeni tanışmıştım..
523
Kız Arkadaşımın Ablasını Zorla
Kız Arkadaşımın Ablasını Zorla Slm ben 18 yaşında bir gencim size başımdan geçen çok güzel bir anıyı anlatacam ama öncelikle kendimden biraaz bahse
1339
İlkler Unutulmaz
merhaba.ben ankarada oturuyorum 1,83 boyunda esmer ela gözlü yakışıklı bir gay im.öylesine 2 senedir internette öyle gay sitelere takıla takıla gayler
581
Yeni Temizlikçi
Bizler evli 35 yaşında karı kocayız. Kendi işyerimizde birlikte çalışıyoruz.Eşim gül le hep fantezi kuruyoruz.Bir gün bunu gerçekleştirmeye karar verd
188
Abim Ablamı Götten Sikti
Merhabalar ben şu anda 23 yaşındayım. Abim 33 ablam ise 25 yaşında..O gün annem diğer mahallede oturan akrabalarımıza gitmiş ve evde ablam abim ve ben
2108
Olgun Kadına Jigolo Oldum Şaşkınlıkla
Selam arkadaşlar ben tolga ve boluda oturuyorum. 1,79 boylarında 72 kılo fiziği ve dıksıyonu oldukca duzgun bir gencim. Neyse fazla uzatmadan hıkayeme
716
OFİSE GELEN GÜZEL
BEN 1.80 BOYLARINDA SARIŞIN BİR ERKEĞİM BİR GÜN OFİSTE SİZİN HİKAYELERİNİZİ OKURKEN İÇERİYE BİR KIZ GİRDİ ALTINDA 1 KARIŞ KOT BİR ETEK VARDI GÖRDÜĞÜM
578
Kocamın Müdürü
Merhaba bir müdürü vardı hiç sevmezdim onu... Yaz tatilindede hareketlerini hiç sevmemiştim. Ya sevmiyordum adamı benden 15 yaş büyüktü. Neyse aradan
587
Annemle Zevk 1
Ben izmirden yazıyorum. Şu an 24 yaşındayım bundan 2 sen önce başladı benim ensest ilişkim annem ben sürekli yalnız kalıyordum. Annem 42 yaşında çok h
681