Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Büyük Yarak Hastasıyım
bende erzurum dayım istedigin kadar büyük yarak va
-----------
Tiyatro Bahane Liseli Şahane
selam ben gey ısteyorum
-----------
Kaynanamla
ben ikinizi de doyururum isterseniz arayın tanşalı
-----------

Sponsor Reklam

Bu etikete baglı hikaye yoktur. altta bulunan hikayeleri deneyiniz..

liseli kızlık zarı bozması erotik sexs hikayesi


liseli kızlık zarı bozması erotik

Hikaye Açıklaması Beyeni Sayısı
Çay Partisi Yapıyorlardı
Hikayem tam 18 yaşımdayken geçen olaylarla ilgili. Bir gün eve geldiğimde tüm komşularımızın evde çay partisi yaptığını gördüm uzun zamandır beğendiği
367
Canım SEwgilim
Bi gün askım cemle sınıfta yalnız kaldık. bana canım seni öpmek istiyorum bak kimsede yok hem daha hiç öpmedim dedi kırmak istemedim gel ama uzun sürm
651
kızkardeşim ve sabirem
selam arkadaşlar ben seks yapmasını seven biriyim işten erken çıkıp eve geldim ve kardeşim şeyma banyoda yıkanıyordu ben ise bilgisayarın başına geçt
1438
AH KALÇALAR AHHHHH
| Merhaba hanımlar adım zafer 28 yaşındayım 174 boyunda 83 kilo bir gencim İstanbul Avcılar da oturuyorum tombul bayanlardan çok hoşlanıyorum geniş v
594
Orta Kapıdan Bindim
sevgılı arkadaslar bu hıkayem tamamen gercektır bır gun ıse gıtmek ıcın yola cıktım o gunde hastanede işim vardı işimi halledıp işyerıne gıtmek ıcın o
815
Esmer Bomba
Size anlatacağım olay bundan 4 ay önce oldu.bulunduğum ilçede çok yakın esnaf bir arkadaşımın yanında çalışan çok güzel 20 yaşlarında esmer bir kız va
579
Tatliydi
Tatlıydı.. merhaba ben burak 1.70 esmer yani çok yakışılı yada çok çirkinde değilim ama tatlıyımdır:) neyse başımdan geçen olay bu yaz oldu.emekte po
803
Grup Yaptık
Merhaba arkadaşlar size başımdan 1 yıl önce geçen bir sırrımı paylaşma ihtiyacı duyduğum için yazıyorum bu olay tamamıyla gerçektir adım zeliha yozgat
665
AYSUYU ARABAMDA
Öncelikle herkese slm bu anlatacağım olay bodrumda yaşandı temmuzun ilk haftassıydı ben size 04.09.2006 da yazıyorum ailem varlıklı ve edirnede yaşıyo
614
Annemle Hepberaber
selam başımdan geçen anım bir ay önce gerçekleşti.kendimin arabası var babamında vardı fakat öldügü için onun hatırası deyip onu satmadık evin ön
1109
Kizligimi Bozdu
Kızlığımı Bozdu tamamen pasif bir arkadaşım var. buarada ben 33 yaşında birisiyim. sürekli o arkadaşımla sevişiriz.sevişmelerimiz esnasında bende ona
579
HAMILE KOMSUNU SIKTIM
Selam sex hikaye okurları ben boludan murat 26 yaşındayım. Arkadaşımla akşam yemegine cıktık bir yerlere arkadasımın eşi hamile idi ve ilk çocukları o
863
Ablam 1.77 Boyunda
Ablam 177 boyunda 59 kilo ve oldukça güzeldir . eminin tüm erkelerin canınıyakıyordur ben senelerce ablam la ilgili fanteziler kurarrak büyüdüm onungö
902
Ucumuz Beraber
Üçümüz beraber Merhabalar, ben murat. 28 Yaşında, 182 boyundayım. Neyse kısa keseyim ve hikayeme geçeyim. Bundan iki ay önce internetten bir çiftle t
530
Harika
Merhaba arkadaşlar size anlatacagım hikaye bizim üst kattadi komşumla gecti bu arada ben 20 yaşında 1 75 boy 55 kılo beyaz tenli biriyim komşum 40 yaş
601
Ezdim Zavallıyı
Meraba arkadaşlar ben 27 yaşında 1.73 boyunda 60 kilo ayak bakımına ve ayakkabı seçimine çok önem veren bir bayanım küçük yaştan beri insanlara ayakla
300
Beyhan Teyze
Sizlere yıllar önce başımdan geçen bir olayı anlatacağım. O zamanlar 20 yaşında genç ve zıpkın gibi bir üniversite öğrencisiydim. Seks hayatımın öneml
254
Denemesi Bedava 1
Seninle uzun bir süre mail ve telle konuştuktan sonra beni davet ediyorsun evine geldigim an heyecandan kalp atışlarım hızlanıyor ve zili çalıyorum ka
516
Değiştik
Selam !Üniversite mezunu bir gencim.Eşimle cinsel konularda benim erken boşalmamdışında bir problemimiz yok.Yani eşim de her sevişmemizde boşalıyor,am
458
3 Aylik Hamileydi
3 aylık hamileydi Ben serkan,konuya bir an önce girmek istiyorum çünkü yazarken bile aynen yaşıyo gibiyim başımdan geçenleri tekrar tekrar. Her s
867