Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Büyük Yarak Hastasıyım
bende erzurum dayım istedigin kadar büyük yarak va
-----------
Tiyatro Bahane Liseli Şahane
selam ben gey ısteyorum
-----------
Kaynanamla
ben ikinizi de doyururum isterseniz arayın tanşalı
-----------

Sponsor Reklam

Bu etikete baglı hikaye yoktur. altta bulunan hikayeleri deneyiniz..

profesyönel porno filimleri sexs hikayesi


profesyönel porno filimleri

Hikaye Açıklaması Beyeni Sayısı
Mahmut Fena Bozdu Beni
Mahmut fena bozdu beni sevgli okurlar Uzun zamandır netten içimdeki pasif duyguları bastırmak için olgun bi aktif arıyodum.Ama malesef ciddiyetine
603
Sikici
Bundan 2 sene önce annemlerle köye gittik.köye ındıgımız gun gözüme bir güzellik çarptı anneme bu bizim akraba falanmı? diye sorduğumda hayır cevabını
261
Dayanamadım
Merhaba ben izmirden 17 yaşında bir gencim. Yengemi sikmek istiyordum fakat ona açılamıyordum. sesini duyunca bile azıp otuzbir çekiyordum.bir gün akl
321
Komşumun Azgın Kızı
slm bu siteyi coktan beri takip ediyorum size gecen hafta yasadigimbir olayi anlatacagim.bizim komsunun güzel alimli sex bir kizi var bu benim eve gel
744
Ben arkadaşımın ablasını sikecektim AMA 2
sizlere daha önceki hikayemi anlatmıştım bu da onun devamıdır arkadaşımın annesini ve ablasını sürekli sikmeye baslamıştık ablasını okadar siktik ki g
3447
Hala Ozluyorum
Erkekleri bilirsiniz hep gözleri dışarıdadır.Birgün resmi dairelerin birinde iş takibi yaparken 22 yaşlarında sütun gibi bacakları küçük ama dik göğüs
591
Mukemmel Bir Anne
Mükemmel Bir Anne Odanın içine gün ışığı henüz dolmuş, sarı perdelerden süzülen ışık odayı sonbahardaki ağaçların rengini anımsatan sarımtrak bir r
0
Ablamın Çorapları
|selam ben 20 yasıda üniversite öğrencisiyim.biz iki karedesiz. ablam ise 21 yasınadır.ancak evde hep ablamın sözü geçer.özelliklede babam ablamı çok
1067
Evli Çifte Cay İçmeye Gittim Şeftali Yedim
Merhabalar Ben Tolga Boludan 26 yaşında Bir Delikanlıyım..sizlere anlatacağım hikaye yeni taşındığım karşı dairemde oturan çiftle ilgili..İlk taşındı
626
Hayat Bu Işte
merhaba ben ali rıza 18 yaşındayım şimdi sizlere nefis bir sex sunucam bizim sınıfa yeni çok güzel bir kız geldi onu görunce sikim birden kalkıyor 2
663
Sabrıye
Bır un arkadslarımla apartmanın onunde oturuyoduk kı bı kız geldı sıtemıze ama ne kız bu bole...gorunce dırek sıkım kalktı obıcım yanı..hemen yanına g
184
Alinin Karısı Kadriye
|herkese merhaba 2000 yılında dogunun bir iline tayinim cıkmıstı. yeni isyerimde kadriye le birlikte calısıyorduk .kocası ali ise bizim kuruma baglı
588
Evli Serap
EVLİ SERAP  Merhaba ben barbaros siteyi takip edenler diger yazılarım dan beni hatırlıyacaklardır Ben 40 yasında esmer iriyapılı bakımlı bir bey
786
Evinde Is Arkadasimi Si
Evinde Is Arkadasimi Si..... Merhaba millet...Anlatacagim hikaye 8 sene önce basimdan gecti.O zamanlar yakisikli filinta gibi 20 yasinda delikanliyiz
590
Sinemadaki Buyuk Zevk
Sinemadaki Büyük Zevk Selam Ben uzun suredır bu sıteyı takıp edıyorum ve porno fılm oynatan sınemalarda yasanan hıkayelere kafam takıldı ve solugu Os
237
Süper Grup
ben 35 yaşında dul bir bayanım. arzularımın yoğun olduğu bir gündü yatağa uzanmış kendi kendime fantazi kurup kendimi tatmin etmeye çalışırken kapı ça
0
Komsu Kadin
Komşu Kadın Bu hikaye tamamen gerçek olup, ben 18 yaşında iken yaşamıştım. komşumuz olan hande Abla 28 yaşlarında evli ve 2 çocuk annesiydi. Ancak fi
1921
Erkek Kardeşim
ben 22 yaşında kızıl saçlı yeşil gözlü beyaz tenli 1.84 boyunda98-59-94 ölçülerinde bir bayanım. adım ceyda. benden 4 yaş küçük bi kardeşim varadı mu
0
Strapon Arayışı 1
Merhaba ben 26 yaşında, 1 85 boyunda 72 kilo ağırlığında kısa siyah saçlı, bayağı da yakışıklı sayılabilecek bir gencim. Ben bir bisexüelim ama daha ö
182
Minnacik
|ben tolga yasim daha 15 ama sexe karsi cok ilgim var.cok yakisikliyim sanirim.en azindandan kizlar boyle dior :)neyse ben hikayame geciyim teyzeme
252