Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Büyük Yarak Hastasıyım
bende erzurum dayım istedigin kadar büyük yarak va
-----------
Tiyatro Bahane Liseli Şahane
selam ben gey ısteyorum
-----------
Kaynanamla
ben ikinizi de doyururum isterseniz arayın tanşalı
-----------

Sponsor Reklam

Bu etikete baglı hikaye yoktur. altta bulunan hikayeleri deneyiniz..

sadece rus genç pornoları sexs hikayesi


sadece rus genç pornoları

Hikaye Açıklaması Beyeni Sayısı
İntikamım Feci Oldu
Ben sikişmenin zevkini ilk defa 18 yaşındayken benden 2 yaş büyük olan ablam sibelle yaşadım.o ana kadar eli hiçbir kız eline değmemiş olan birinin öz
377
Inanin Guzeldi 2
İnanın Güzeldi -2- Yeniden merhabalar.Ankara dan mesaj gonderen fazla olmazsa da gonderen herkese tesekkurler.Gecen de tanıttıgım gıbı ben 18 yasında
619
patronumun oğluna verdim.sıra patronumda
Patronumum karısı yani sevgilimin annesi bugün sirkette beni çok kızdırdı.İmalı bakmalar laf vurdurmalar küçümser tavırlar.Oğlum senin yüzünden mi gec
2797
Beril Ve Çağatay
Selam ben size ın yaptıkları o müthiş sex i anlatıcam.Beril 18 ne yeni basmış Çağatay ise 19 yaşında okumuş olduğumuz atasehır lısesınde artık son de
619
Muhteşem Baldızım
uzatmadan konuya girecegim baldızm 18yaşında ve kocası 15günlük evliyken kocası içeriye düştü baldız bizde kalıyordu ve çalışıyordu olay 1aysonra gel
844
Arkadasimin Kizi
| Ben yurt disinda calisan bir kisiyim ensest hikayeleri bir arkadasimin sayesinde buldum bende oyle bagimlilik yaptiki dunyayi toz pembe gormeye b
577
KATLAMA
|BİR GÜN BEN İŞTEN GELİYOR VE BİZİM İŞYERİNE GİDİYORDUM.ABİM BANA DEDİKİ SEN BİRAZ ÇALIŞ VE BEN SENİ 2-3 SAAT SONRA ALACAĞIM DEDİ.BEN TAMAM DEDİM VE O
156
Kuzenim X
Sizle ilk tecrübemi paylaşmak isityorum. Şu anda 19 yaşındayım 170 boyunda yeşil gözlü kahverengi saçlı oldukça yakışıklı bir gencim. Daha fazla uzatm
634
Amacıma Ulaştım
öncelikle herkese merhaba size 2 yıl önce başımdan geçen olayı anlatayımben lise son sınıfa giderken babam annem kardeşim ankara halamın yanına gittil
119
Annemin Derin Yalnızlığı
Adım Serkan 15 yaşımda babamı kaybettim ve başka kardeşim yok 10 senedir annemle beraber yaşıyoruz şimdi 15 yaşındayım annem ise 44 yaşında bana 7-8 s
12703
Temizlikçi Nalan Abla
TEMİZLİKÇİ NALAN ABLA  Basketbol maçında ayak bileğim burkulmuş,iç kanama olduğu için kesin yatak istirahatındaydım. O günde evde temizlik var ,
723
Sabiha Hanım
Merhaba, ben tunç bu kez teyzemin arkadaşı sabiha hanımla nasıl seviştiğimi anlaticam. cumartesi günü teyzemin evine bazı onarımlar yapmak için uğramı
540
ZykHzmRu
rlulnO irmuotfgdzri, [url=http://xrjbmomxjeam.com/]xrjbmomxjeam[/url], [link=http://ndwnutecebtf.com/]ndwnutecebtf[/link], http://onmdkvbpeavl.com/İs
0
Muthis Bir Gundu
|sene 1999 ben antalyaya calismaya gitmistim acikcasi aile baglarimiz iyi degildir ve ben yillarca sokakta yasamisimdir neyse konuya gelelim antalyada
138
MGBtPVHplZQubHm
What company are you calling from? xenical price per capsule in the philippines Alocril® (nedocromil) 10 ml per month zithromax 1000 mg operatio
0
Halamlarda
Halamlarda ..... selamlar ben kütahyadan bediş 24 yasındayım 1 75 boy kumral 55 kiloda 95 65 95 ölçülerinde lise mezunuyum 19 yasımda ewlendim 21 yas
449
Bakıcının Kızı
Ben büyük bir şirkette müdür olarak çalışıyorum. Her şey karımın çalışmak istemesiyle başladı. Çalıştığım şirkette muhasebe bölümüne eleman aranıyordu
570
Ahh G. Abla Ahhh
Ahh G. Abla Ahhh Sizlere lise 2. sınıfta yaşadığım gerçek ve gerçekten benim sonraki hayatımda da etkili olan G abla ile yaşadıklarımı kısmen anla
896
Dayımın Buyukkızı
Mrb ben İstanbul dan Burak 1.85 boyunda esmer ve yakışıklı bir gencim size öncelikle 2 sene önce basımdan gecen bir olayı anlatacağım Ben daha o zam
272
Komsuogluyla Canli Sikis
Komşuoğluyla canlı sikiş Merhaba arkadaşlar ben taner.yine karşınızdayım.üstelik canlı olarak.yani şuan okan burada ve karımı birazdan sikmeye başlay
603