Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Büyük Yarak Hastasıyım
bende erzurum dayım istedigin kadar büyük yarak va
-----------
Tiyatro Bahane Liseli Şahane
selam ben gey ısteyorum
-----------
Kaynanamla
ben ikinizi de doyururum isterseniz arayın tanşalı
-----------

Sponsor Reklam

Bu etikete baglı hikaye yoktur. altta bulunan hikayeleri deneyiniz..

sikişwww sexs hikayesi


sikişwww

Hikaye Açıklaması Beyeni Sayısı
Koca Götlü Annem 3
Annemle size olan ilişkimin son hikayesini yazacağım bı akşam annemle oturur ken birden kapı çalındı benım arkadaşlar birden içeri daldı neyse mecbure
953
Aşkım Olan Kız
Benim adım ümit ben 16 yaşındayım neyse konuya girelim ben cereni cok beğeniyordum onunla yatmak memelerini ellemek istiyodum bir gün ona tuzak yapmay
545
Üç Koca Yarrak
Bizim yörenin kaplıcaları mehşurdur kaplıca sularından faydalanmak için bende gittim.Oraya vardığımda kalabalık olduğundan beklemek zorundaydım eşime
1192
Halam Kizini
Slm ben Azerbaycandan Elvin. 15 yasindayim.Halamin 12-13 yaslarinda guzel kizi vardi.Onu her gordugumde ona farkettirmeden onu ellerdim. Yine onlara g
312
Sinemada Kızlık Bozma
Merhaba Ben Güner; 19 yaşındayım ve bundan 3 yıl önceki bir anımı anlatacağım size... Çok iyi bir kız arkadaşım vardı ama sadece arkadaştık.. Yazın uz
1158
Arkadaşımın Çıktığı
Merhaba arkadaşler Ben Emre oLay 2 Sene önce oLmuşdu. Arkadaşımın Biçıktığı wardı kız çok güzel di Herzaman birlikte takılırdıq. Bi gün hep beraberbi
235
Hayvan Gibi Sikti
Merhaba arkadaşlar ben eray size nasıl hayvan gibi sikldigim anlatacam yaşım 19 bu 15 yaşında geldi ben o zaman parlak biriydim bizim mahallenin bakka
1069
Cok Güzel Sikici
Selam hikaye okuyucuları sadece bayanlar ve evli ciftler okusun tamamen gercek anımı anlatacam size ben ist güzel ve sexi bayanım yaşım 29 evliyim ama
558
ÜVEY ANNEMİN ZİYAFETİ
 merhaba ben  hakan;size bundan iki yılönce yaşadığım o güzel anımı yazacağım.annem öldükten sonra babam yeniden evlendi.babam 55 evlendiği
1110
Internet Cafede Basladi
Internet cafede başladı Merhaba ben Tolga; Tamamen gerçek olan bu olay sıcak bir yaz günü başımdan geçti. Özel bir şirkette pazarlamacı olarak çalı
651
Tonton
Evet boyacı ev de boya yapmaya gidersin başka işlerde yapabilirsin 3 gün öncesi gibi ev bomboş anahtar bendeydi çalışıyordum dairede yaz olduğu için k
212
abim domaltı beni
merhabalar abimin beni sikti zaman ben 18 yaşındaydım o gün evde kımse yoktu abim banyo yaperken kapının arasından abimi gördüm ordan geçerken abin si
7416
Kızlığından Akan Kanı Yaladı
BABASI KIZININ BOZULAN KIZLIĞINDAN AKAN KANI ÖYLE BİR YALADIKİ Herkesin başından bir şeyler geçmiştir.yazar.ama kimilerinin amıdan götünden ağzında
1520
İlk Aldatma
Bu tür sitelerde hep hikayeler şöyle başlar "size başımdan geçen bir hikayemi anlatmak istiyorum" benimkide öyle başlayacak ancak sizleri temin ederim
261
Arkadaşimin Sexsi Annesi
|benim arkadaslarımdan biri x in annesini ilk gordugumden beri etkilenmişimdir ama hep kendime o senin arkadasının annesi die dusunmustum ben 17 yaşla
464
Necla -1-
|bizim sınıfımızda bir kız vardı.adı necla.cok guzel.yası 23.benim de 23.götü kocamandı.her baktıgımda anca arkaqdaslar beni uyarınca ayılıyordum.bazı
430
Beden Dersinde
BEN MURAT BU HİKAYE GERÇEKTİR.BEN 17 YAŞINDAYKEN LİSEDE BİR ARKADAŞIM VARDI ADI MEHMET ÇOK SAMİMİYDİK O ÇOK YAKIŞIKLIYDI BENİ UFAKKEN BÜYÜK ABİLER ÇAĞ
601
Şeyda ve Ben
Birgün halamlara gittim halam hastaydı ankaraya gitmişti. Kardeşide benle yaşıttı. Yani sevişeceğim kızın abisi. Evde birtek onlar kalıyordu. Yeğenim
513
Messenger Da Başladı
Selam ben Serdar, Bugünkü anlatacağım anıma geçmeden önce kısaca kendimi tanıtmak istiyorum. Ben 182 boyunda 74 kumral koyu kestane renkli, dalgalı sa
487
İlk Erkeğim Ağabeyim
Merhaba adım D. Konya nın bir köyünden sorunlu bir ailenin kızıyım. Babam bana sürekli kötü davranır. Bir abim var. Ben lise 3. sınıfa giderken abimin
1110