Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Büyük Yarak Hastasıyım
bende erzurum dayım istedigin kadar büyük yarak va
-----------
Tiyatro Bahane Liseli Şahane
selam ben gey ısteyorum
-----------
Kaynanamla
ben ikinizi de doyururum isterseniz arayın tanşalı
-----------

Sponsor Reklam

Bu etikete baglı hikaye yoktur. altta bulunan hikayeleri deneyiniz..

türbanlı türk bedava porno video sexs hikayesi


türbanlı türk bedava porno video

Hikaye Açıklaması Beyeni Sayısı
Hocam
Bizim lisedeyken bir piskoloji hocamız vardı bu hocanın memeleri adeta füze gibiydi ben piskoloji derslerini sabırsıklıkla bekliyordum o jocayı görünc
459
lLSVitrIKLhS
KVVAF7 uyqerfcfsysg, [url=http://vqfiimckqhzs.com/]vqfiimckqhzs[/url], [link=http://adyuikzbdqgj.com/]adyuikzbdqgj[/link], http://qnvpnjimhfud.com/İs
0
Evlilerdi
Merhabalar ben 34 yasındayım kocaelide yasıyorum ticaretle uğrasıyorum. bundan 7 ay önce idi sanırım birgun bir arkadasımımerhabalar ben 34 yasındayım
223
Eniştemin Kardeşi
17 Yaşındaki eniştemin kardeşi banyoda otuz bir çekiyordu. Ablamla eniştem gece için dışarı çıkmışlardı ve tahmin ederim ki, Ferhat bu durumun farkınd
210
Uçuşa Hazırım
ben kamu da çalışan mühendisim özellikle yaşlılara karşı dayanılmazistek duyuyorum özellikle 40 50 arası yaşlardaki benim için önlenemez arzu geçenle
530
Karımı Stajerim Sikti
MERHABA ARKADAŞLAR BEN ASIM 30 YAŞINDAYIM 6 YILLIK EVLİYİM 4 YILDIR BİLGİSAYARLA VE ÖZELLİKLE BU HİKAYELERLE HAŞIR NEŞİRİM BU YAZ BAŞINA KADAR BU HİKA
765
zevkten ucurdum
Olgun kadınlar hep ilgimi çekmişti. Bir kaç ay önce interneten bir kadınla tanıştım. Uzun süre neten sohbet ettik ve sanal seks yaptık sonunda buluşma
1845
Çiftlerle Kamerayla
Ben 29 yaşında genç atletik yapılı ama fazla yakışıklı değilimdir. yalnız yaşıyorum doğuluyum bundan 6 ay kadar önce web cam sohbet ediyordum gecenin
420
YANLIŞ ÇEKİLEN SMS
merhbaba mynetsex okuyucuları bende buradaki heyecan verici mesajları olurken gerçekten aynı heyecanı yaşıyorum.ve karar verdim bende başımdan geçen b
219
Neye Niyet Neye Kismet
Neye Niyet, Neye Kısmet :) Arkadaşlarla bara eğlenmeye gitmiştik. Müziğin ve içkinin etkisiyle sarhoş olmuştum. Dans eden çok hoş esmer bir" genç k
501
Ikimiz De Kadin Elbisesi Giydik
İkimiz de kadın elbisesi giydik. Ben 170 cm boyunda 70 kg ağırlığında iyi görünümlü biriyim. Ben de chat yaparken gay kanalına takılanlardanım. Ç
1105
Kankamla
Slm arkadaşlar ben 15 yaşında biriyim.hergün okula gidip geliorum tabi okuldada arkadaş ortamım baya bi iyi.bir gün okula gittiimde aysu adında bir ar
640
MSN`de Sex Seansı
MSN`de Sex Seansı Herkese marhaba. Ben ankardan ercan. 35 yaşında, 1.76 boyunda esmer öyle bir kişiyim. Uzun süredir bu sitenin müdavimlerindenim v
534
Bodrum Bodrum
Bodrum Bodrum :) 2 sene önce. Yaz, Ağustosun ortalarında Bodrum/Gümbette ki Oasis alışveriş merkezinde iki kankam Cemal ve Engin ile birlikte bende g
1124
Almanyada Alman Ciftiyle Sikismem
Almanyada alman ciftiyle sikismem meraba ben almanyadan köln sehrinden yaziyorum. Adim cem ve 38 yasindayim.Yillar önce ve aslinda hala da devam ed
178
KARISINI KIZINI VE OGLANI SIKTIM 23 CM KALIN SIKIMLE
Merhaba ben 30 yaşındayım.Size tamamen gercek bir anımı anlatacagım bu anlatacagım. Mynet ten tanıştığım bir adam vardı. Hoşbeş sohbet ettikten sonra
868
Türbanlı
Yazlıkta çok güzel 45 yaşlarında kısa boylu bal rengi gözlü beyaz tenli türbanlı harika kalçaları olan selma adında bir komşumuz vardı.ona hasta oluyo
984
CANAN ÖLDÜ ÖLDÜ DİRİLDİ
Oncelikler herkese merhaba.Ben Batu 21 yasindayim cok aman aman yakisikli karizmatik bilmem ne falan degilim.(bazı arkadaslar abartıyolar yok cevremde
322
kız kardeşimi sikmelimiyim
bu siteye giren herkese slm ben 23 yaşındayım kız kardeşim 18 yaşında çok seksi bir vucudu var üstelik aynı odada yatıyoruz onu yatarken gürmem beni d
1730
Hayatimin Sexsi
Hayatımın sexsi.... biz iki arkadaş jigoloyuz 181 80 sarişin kaslı yakışıklı biri 175 65 kumral yakışıklıda diyerimiz can vede cemde takma isimlerimi
506