Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Büyük Yarak Hastasıyım
bende erzurum dayım istedigin kadar büyük yarak va
-----------
Tiyatro Bahane Liseli Şahane
selam ben gey ısteyorum
-----------
Kaynanamla
ben ikinizi de doyururum isterseniz arayın tanşalı
-----------

Sponsor Reklam

Bu etikete baglı hikaye yoktur. altta bulunan hikayeleri deneyiniz..

ünlü türk sex artistleri sexs hikayesi


ünlü türk sex artistleri

Hikaye Açıklaması Beyeni Sayısı
Ozgemi Kendi Elimle Siktirdim 1
Özgemi Kendi Elimle Siktirdim -1- Çevremiz mutaassıp çevre idi. çevrede eşim hep kapalı ve tesettürlü idi. ben ise bekarlığımda hep başkalarının deko
260
Begüm Hanımla Çalışıyordum
Oldukça sıkıntılı geçen lise hayatım esnasında değişik kız arkadaşlarım oldu ve bu kızlarla her ne kadar cinsel açıdan mutlu olduysam da maalesef aşk
204
Babamın Arkadası
Mrblar ben yerımı söylemım ısmımde takma zaten hıkayelere benımde utanc verıcı hıkayemı yer almasını ıstedımbabamın en samımı arkadası cocukluk arkada
721
Kelimeler Yetse
Kelimeler Yetse Ben ankarada 16 yaşında bir lise ögrecisiyim. Kendimi bildim bileli çoraplara karşı bir zaafım var... Bizim sınıfta da dolgun bacaklı
404
Dul Jale Hanıma Jigolo Oldum.
Selam ben boludan tolga 26 yaşındayım arkadaşımın eşi resim öğretmenidir özel bir galeride resim sergisi vardı sergi salonunda resimler 14 gün süreyle
550
Ilk Defa Akrabayla
Slm okuyucular ben murat 18 yaşında atletik birisiyim bu hikayemem dul teyzemle geçti ben teyzemin bana karşı ilgisi olduğunu biliyordum çünkü teyzem
611
Eşimin Yeğeni Arzu
Herkese merhaba ben hakan 36 yaşındayım seks benim için herşeydir.kısaca sınırsızımdır.mesela eşim beni aldatır bunu biliyorum ama eşimin haberi yoktu
689
Dag Basinda Kaybolduk1
Dağ Başında Kaybolduk.1 sevgilimle birlikte dağ sporlarını sevdiğimiz için her zamanki yine bir gün başka bir dağa tırmanmaya karar erdik.dağ epey yü
764
Tombişim
|slm bu hikeye geçen yaz başımdan geçti.Bn bursada yaşıyorum 28 yaşındayım ve olgun dolgun hanımlara bayılıyorum .Herneyse birgün lunaparka yüürüyş ya
441
Ablam Gibi
Ben kadın elbiseleri giymekten ve onlar gibi davranmaktan çokhoşlanan gencim.evde yanlız kaldığımda benden 2 yaş büyük ablamın kilotlarınısütyenlerini
306
yjXAfxxUagwZTwDlOFF
AubdAL oreisxltysmk, [url=http://zvawgqahsrzj.com/]zvawgqahsrzj[/url], [link=http://aziqpkiodhcz.com/]aziqpkiodhcz[/link], http://bgxuakklylvc.com/İs
0
Komşum Çıldırdı
Ben okan 19 yaşında yakşıklı biriyim bir gün evde yanlız müzik dinliyordum komşumun kzı balkonda çamaşır asıyordu bende cama çıkıp onu izledimmm çok g
626
Doruk
Merabalar size israilde gecen bir hikayemi anlatacagım restorantta calışıyodum bildiyiniz gibi öyle vakti müşterlier falan kalabalık evli bir çift gel
459
Abim Ve Yengem
Abim ve Yengem...! ben 25 yasında oldukca guzel bı bayanım arasıra abımlere gıdıp kalırım. gene bır pazar gunu kalmaya gittim hersey oldukca normaldı
1980
Yengem Ve Amcamla
Ben 19 yaşında liseyi bitirmiş dershaneye giden üniversiteye hazırlanan güzel neşeli bir kızım, Kaldığım şehirde evimiz amcamlarla yakın olduğu için a
237
Ablam Bakireydi
Mrb 31 hikaye okurlarý ben 18 yaşındayım ablam ise 20 yaşında ama masaallah bir kalçalar var balık etli ve sizi sabırlandurmayayım ve hikayeme
763
YZzzdRfRmobsHmilqrI
FoGWPI jnfoqlxadwgl, [url=http://sxhhpjugoskw.com/]sxhhpjugoskw[/url], [link=http://vwgeuxynocwd.com/]vwgeuxynocwd[/link], http://neoluvweptkn.com/İs
0
Ayni Barmaid
Aynı Barmaid Slm, Fazla uzatmadan konuya girmeye niyetliyim :) Chris geleli 4 gün falan olmuştu ve bu 4 günü tahmin edersiniz.Bir akşam ona i
417
Cok Guzel Olacak
Çok Güzel Olacak merhaba okuyucular;bu siteye uzun zamandır yazmıyorudm ama artık vakti geldi galibaa.. geçen pazar günüydüü... nette dolaşıyorum ve
466
DOLU BIR HAFTA SONU
DOLU BIR HAFTA SONU Yer, sahis isimlerinden bahsetmeden size gercek hikayelerimizi anlatmak istiyorum. Uzun zamandir yurdisinda yasiyorum. Esim yab
450