Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Büyük Yarak Hastasıyım
bende erzurum dayım istedigin kadar büyük yarak va
-----------
Tiyatro Bahane Liseli Şahane
selam ben gey ısteyorum
-----------
Kaynanamla
ben ikinizi de doyururum isterseniz arayın tanşalı
-----------

Sponsor Reklam

Bu etikete baglı hikaye yoktur. altta bulunan hikayeleri deneyiniz..

yunan porn0 filmleri sexs hikayesi


yunan porn0 filmleri

Hikaye Açıklaması Beyeni Sayısı
Annem
merhaba ben hakan 19 yaşındayım 42 yaşında olan dilekle yaşıyorum.babam bizi 0 yıl önce terk etti daha sonra evlenmedi.tabiki onunda cinsel istekler
0
Sarışın Aysuya Götten Kaydım
|Ben ankaradaN 17 yaşında bazuka gibi yarrağı olan gencim.Bizim komşumuz aysu güzel olduğu kadar sexsiydi en çokta beni dolgun götü delirtiyordu her s
736
Ağabeyim
NASIL ANLATACAĞIM BİLMİYORUM, MANYAK Bİ ŞEY YAPTIM. ABİMİN KÜÇÜK BİR DÜKKANI VAR ORADA ARADA İSTANBULA GİDEREK GETİRDİĞİ ELBİSELER SATIYOR. ASLINDA CO
0
Arzularimdan Korkuyorum
arzularımdan korkuyorum... Slm ben 23 yaşında yanlız yaşıyorum, ve her insan gibi hatta biraz daha abartarak gündüzleri korkunç muhafazakar fakat gec
198
Adaletli Sex
Adaletli sex Merhaba sevgili sex hikayeleri.net sevenleri. Size once kendimi tanıtıp sonra yasadıgım güzel anları anlatmak istiyorum. Adım sevilay ve
1043
Ipeksi
İpeksi Karşı komşum 45 yaşlarında oldukça seksi bir kadın. Bense 29 yaşında iç çamaşırı meraklısı bir gencim. Geçenlerde komşum çamaşır teline iç çam
558
Semihlerle Devam
Semihlerle devam Ayla ve semihle yaşadıklarımızdan sonra eşimle bambaşka bir hayata başlamıştık. Artık tüm isteklerimizi yapıyor ve seksi başka türlü
200
Işyerindeki Şöför
Ben 26 yaşında kamu kuruluşunda çalışan bir kadınım Evliyim bir çocuğum var Kocam deyim yerindeyse kılıbık birisi Evde benim sözüm geçer Üç yıllık ev
205
Müjgan Teyze
Annemin arkadaşı 45-46 yaşlarında etine dolgun esmer bir kadın. Ben ise 18 yaşında bir gencim. hemen hemen hergün bize gelir annemle sohbet ederdi.
3297
Bok Hayrani
Adim scat ,33 yasinda ve shiting e bayiliyorum, internetten tanistigim bir kiz vardi,kendini 25 yasinda tanitmisti, kendini biraz anlat demisti , b
385
KOMsULARIM3
KOMŞULARIM-3- Sercan içimden çıktıktan sonra lavobaya gitti ve sikini yıkayıp döndü.Bizde arzu ile kısa bir duş alıp kurulandık ve salona dönüp birer
634
Trafik Kazasından Sonra
Her şey bir trafik kazasıyla başladı. Ben Gülsüm. 17 yaşında sarışın hoş alımlı ve çalışkan bir kızdım. Boyum 1.76. Genelde herkesin beğendiği efendi
594
Müdür Yardımçısının Kızı
|ben bir lise son sınıf öğrencisiyim.bizim okulda başmüdüryardımcısının kızı okuyo okuyo ki ne okuyo o kalçalarla nası lise son sınıfına gelmiş hayret
214
Ablamla Yazlıkta
Ben 16 yaşımdayken babam bizi yani annem, ablam ve beni antalya`da ki yazlığa bıraktı. Tabi daha sonra annem oralarda yapamadı ve eve geri döndü. Yazl
1128
Artık Bir Efendim Var 5
Efendimin emri üzerine vücudumdaki kıllardan kurtulmak için çaba sarf ediyordum ama bunu yapmak kolay değildi, kalıcı olabilmesi için epilasyon gereki
583
KAZANAN SİKTİ
EVET KAZANAN SİKTİ.BAŞLIĞIM BUYDU.SİZE GEÇEN GÜN BAŞIMDAN GEÇEN Bİ HİKAYEYİ ANLATMAK İSTİYORUM.BEN İZMİR KARŞIYAKADA OTURUYORUM.GEÇEN HAFTA KUZENİM AY
1071
Sex Rifat ILe Sexim
Sex Rifat ILe Sexim Ben Hollywood´dan geldigim zaman,benim babamin arkadasi var,ismi Rifat.Rifat Aramisti Beni,naber jonny baban nerde demisti,ben sa
181
Yeliz 1
YELİZ 1  Merhaba ben Ankara dan Yeliz; 23 yaşımdayım 1,68 boyunda 52 kilo ve 92-60-90 ölçülere sahibim.Esmerim,mavi gözlerim balık eti vücudum v
607
Konuklarimiz
Konuklarımız Eşimden önce telefona ben yetiştim ve el setini elime aldım. Karşımdakinin sesini tanımamam mümkün değildi. "Bir dakika Tülin hanım, eşi
536
Olsunda Olgun Bayan Olsun
Olsunda olgun bayan olsun ben 32 yaşında oldukca yakışıklı biriyim.oldum olası böyle bir zaafım vardı.bunu ilk kez gercekleşmesi tamamem bir tesadüfd
139