Site iÇerigi  Bize Yazin  Rss Porno

Yorumlar

Büyük Yarak Hastasıyım
bende erzurum dayım istedigin kadar büyük yarak va
-----------
Tiyatro Bahane Liseli Şahane
selam ben gey ısteyorum
-----------
Kaynanamla
ben ikinizi de doyururum isterseniz arayın tanşalı
-----------

Sponsor Reklam

Bu etikete baglı hikaye yoktur. altta bulunan hikayeleri deneyiniz..

zorla hamileye tecavüz sexs hikayesi


zorla hamileye tecavüz

Hikaye Açıklaması Beyeni Sayısı
Ilk Erkeğim Sonunda Sikti
32 yaşında 178 cm boyunda 65 kg buğday tenli, yuvarlak kalçalı, ince belli, kadınlara karşı aktif erkeklere karşı pasif olmayı tercih eden bisexüel cr
742
Kıpır Kıpır Bir Geceydi
İsmim Dicle. Biz yirmiden büyük otuzdan küçük kadınlarız. İçimizde bir tek Serena Türk değil. O bir melez. Annesi Türk babası ise Güney Amerikalı bir
190
Beni Sikti
Beni Sikti merhaba ben 18 yasında bir delikanlıyım ve benim bir kız arkadaşım vardı adıda pınar.bir gün bizim eve gelecekti benimle beraber oturmak i
212
Liseli Kizin Canini Yaktim
|ben lisede okuyorsdum bunda n 2 yil onceydi aylin se benden cok hoslaniyordu... Aylin ile arkadasligimiz daha ilk okuldan arkasdas anlarsin ya uzun
597
Ben Özlem Muratla Sikişirim
Ben özlem sevgilim murat(barış)evliydi.ben evli erkeklerle sevişmeyi çok severim.sevgilimle hergün sevişirdik ama ben bu sevişmelerimizi muradın karıs
565
Küçük Leezbiyen(herkes Okusun
28 yaşındayım uzun güzel biriyim sınıf öğretmeniyim ve kandınlara ilgi duyuyorum. gösteri için okula giddik öğrencilerden biri hocam eve gitmek istiyo
630
O Güzel Kalçalar
Merhaba benim adım behcet ben lise 3 sınıfa gidiyorum bizim sınıfta bir kızvar dı cok guzeldi bütün okulun gozu ondaydı ve tabiki benim de gozüm onday
583
ABLAMI ZORDA OLSA SİKTİM
slm millet ilk önce kendimi tanıtım ben 16 yaşındayım 1.82 boyum var. ablam ise benden 5 ,6 santım kısa ve bıras kılolu ama abartılı deıl balık etlıde
4645
Sikmezsen Sikerim
Merhba.ben teoman.aslında ne çok şanslıymışım sex konusunda ilerleyen yazılarımda anlatırım.bundan 2sene önce bir haziran akşamı arkadaşın internet ca
733
Külodunu Çıkarttım
17 yaşındayım. bizim sınıfta gonca diye bir kız vardı. aram da iyiydi. ona hafif sapıklık yapardım. bir gün konu açıldı, şaka amaçlı benimki seninkini
0
Jigolo İşte Kadına Hizmetimi Yaptım Sonrası Malum
Meraba ben boludan tolga dışarıda gezerken cep telefonum caldı tanımadığım bi numara idi açtım bi bayandı sesi çok tatlı idi ama bana gülhan hanımla g
632
Karım Ve Ben
Selam arkadaşlar yaşadıgım gercek bir hikaye ben turan karım neslin 23 ve 29 yaşlarında mutlu bir çiftiz ikide cocugumuzvar tüm sek hayatı
671
Reisler Sikti
Reisler Sikti Sevgili arkadaslar, sıze cok ozledıgım ve unutamadıgım bir sex anı yazmak ıstıyorum...Su an unıversitede olmamdan dolayı lısede yasadıg
164
Gey Le Ilk Kez
Gey le ilk kez Merhabalar bu siteyi yeni farkettim ve bende gerçek anımı sizlerle paylaşmak istiyorum çok kadınla birlikte oldum ama bir geyle hiç bi
671
Yeni Kiracının Baldızı
Selam erotik-hikayeler.net ziyaretçileri size başımdan geçen kesinlikle gerçek bir olayı anlatacam. Bazı hikayeler bana inandırıcı gelmiyor çoğu yalan
1038
Anneanne
Merhaba size 13 yaşımdayken başımdan geçen ensest hikayemi anlatacağım; Ailem genellikle yazın tatile çıkmaz, beni de anneannemin yanına bırakırlar b
1257
Mükemmel Deneyim
Bize ankara’dan yaz aylarında 19 yaşında ve harika bir göte sahip olan kuzenim gelirdi. Daha önceki yıllarda sadece onu izlerdim ve düşünerek 31 çeker
289
Komsumuz Kendi Istedi
Komsumuz kendi istedi merhaba bu hikaye degil gercekten basimdan gecti. sadece isim degiskligi yaptim. almanyada yasiyorum büyük bir sehirde blok e
700
Marigo
merhabalar ben ufuk su an 22 yasındayım basımdan 4 yıl önce gecen bir olayı sizlerle paylamak istiyorum. Ben beyaz esya servisinde teknısyenım yanı ta
571
Teyze Kızı Semra
Ben almanyadan Kerim yaşım 26 ben burada seks hayatim mi çok güzel yaşıyorum ama bir gün İstanbul izne gittim ve bizimkilerin yanında kaldığım için se
523